sattv4iedereen Geplaatst: 14 februari 2013 Geplaatst: 14 februari 2013 hi, na het kuisen vond ik enkele smartcards van vervlogen tijden,die ik eens zal posten. als er interesse is,en je hebt nog oude "originele" kaarten,laadt ze dan eens op,misschien komen we aan een mooie collectie. ken je de mijne nog? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2013 Geplaatst: 14 februari 2013 leuk ik heb er nog 20 liggen waarbij ook nog 4 smartcard burners Beef Wellington of gewoon Rosbief
rudolfdebeer Geplaatst: 22 februari 2013 Geplaatst: 22 februari 2013 Ik ken iemand met een chipknip waarmee niet geknoeit is die een groeiend saldo heeft over 6 maanden, niet veel Schijnt 20 euro te zijn. Word alleen bijdezelfde parkeermeter voor een zelfde winkel gebruikt. Die firmware van dat ding is lucratief. I.p. van afschrijven van 30 ct waardeert hij 30 ct op kennelijk. Nog weinig mensen in de gaten. Er staan geen rijen. Beangstigend smartcardje. Ken ook plaatsen waar er meer afgaat dan de bedoeling is. Hoeveel jaar ervaring hadden we ook alweer met die kaarten.? Vervelende is dat je rond zo'n chipknip weinig kunt bewijzen. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Tonskidutch Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 rudolfdebeer, is zeker een openbaar vervoer kaart Beef Wellington of gewoon Rosbief
rudolfdebeer Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Neen, van die instelling met leeuwtje kennelijk. Onduidelijk of kaart of machine. Zal wel die parkeerautomaat zijn. Kijk minimaal 30 ct voor de Ap*ie. 20 euro op de chip. 30 weken parkeren en eindigen met 40 euro tegoed. Dat is de case. En dan is er nog elders gechipt kennelijk ook. Niet duidelijk of de meevaller automaat voor de Ap*ie is. Bij 1e uitvoering had ik die voor thuisgebruik gele opwaardeerder. Al lang uit de race. We hebben hier 2 OV kaarten. Die gebruiken we we voor geval. Komen nooit voor gebruik in aanmerking. Losse nog verkrijgbare kaartjes goedkopere deal. Trein en bus. Blijf erbij, strippenkaart was betere zaak. neem de bus in België, sterk contrasterende tarieven....... Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Zilverster Geplaatst: 10 maart 2013 Geplaatst: 10 maart 2013 @sattv4iedereen, Hier onder een gedeelte uit mijn verzameling "speelkaarten" : Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
rudolfdebeer Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Funs was hoop werk en precies om 5 uur trokken ze licht uit op telenovela Moest je maar zien dat je licht kreeg. Rottige Master USB die soms 3x over moest. En dat gedoe met die Matrix......... Lekker kabeltje aan zo'n Kaon en wat turks leren. Ging veel beter. Vraag me af wat je nog met een fun kan. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Dolf Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 (aangepast) Vraag me af wat je nog met een fun kan. ijs krabben 12 maart 2013 aangepast door Dolf VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
D.Quijote Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Ik kwam deze nog tegen Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Sverige Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Leuk Topic... ik heb ook eens zitten kijken wat ik nog had... en heb er gelijk dan maar de enige actuele smartcard bij gefotografeerd... de meest linkse, bruine van canaldigital. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Terradon Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Hoi inderdaad erg leuk al die oude meuk weer eens te zien, heb de hobby lade ook eens geopend, mis er nog wel een paar zie ik uit de titanium tijd...... Groetjes........... Ps volgende keer de cammetjes........dat was na de programmeerbare kaartjes.
Zilverster Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 @Sverige, en heb er gelijk dan maar de enige actuele smartcard bij gefotografeerd... Er gaat natuurlijk niets boven MOSC, alleen kost mij het maken en bewerken van die foto's iets te veel tijd, vandaar niet geplaatst ........... Maar, idd een leuk topic die ik zeker blijf volgen, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Sverige Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 Ach, ik heb de foto ook niet bewerkt... gewoon de kaarten even op de grond naast elkaar gelegd, en er een foto van gemaakt... that's it. Met MOSC heb ik nooit wat gedaan... ik had wel een goldcard waar ik jarenlang erg veel kijkplezier mee beleefd heb... voor de goldcard-tijd was het een afgezaagd printplaatje met een pic 16xxx (ik weet het getal niet meer) eeprom erop... dat was wel erg omslachtig, maar het was geweldig! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Zilverster Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 @Sverige, voor de goldcard-tijd was het een afgezaagd printplaatje met een pic 16xxx (ik weet het getal niet meer) eeprom erop... 16C84 en later de 16F84 voor de PIC, voor de Eeprom was het 24C16 volgens mij, dat heb ik ook nog wel liggen, was idd een leuke tijd. Dit was zelfs mijn eerste kennis making met loggen , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
D.Quijote Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 Hier heb je hem: Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen