Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Inderdaad... ja... ik heb hem ook niet weggegooid, dus hij moet 'ergens' liggen... ik weet niet meer waar :rolleyes:

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

• 3 maanden later...

Geplaatst:

Chipknip vandaag weer geladen na lang intensief gebruik. vreemd originele tegoed staat er nog. Van moeders loopt hij snel leeg en die gebruikt hem nauwelijks. Lijkt wel een prepaid phone die je nooit gebruikt en verplicht moet opwaarderen. Erg lastig om uit te vinden waar het plaatsvind en hoe omdat ik dan na elke keer na een chipknipautomaat zou moeten. Vroeger had je nog die blauwe  sleutelhangertjes om uit te lezen.

Zelfs nog geconsumeerd paar keer in extreem duur ziekenhuiscafetaria waar het al gauw 10 euro is. eet ik op werk zakt het wel. Dus chip op kaart OK zeg ik dan. of? Mijn werksaldo is max 20 euro. Nou wil ik niet klagen maar die technologie benauwt mij.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Geplaatst:

@rudolf

geen idee hoe het systeem van homebanking in Nederland in elkaar zit, maar de Vasco cardlezers die wij gebruiken kunnen ook de 'proton' uitlezen. Je kan dan je restsaldo lezen; en de laatste 10 transacties ofzo (uitgaven + opladen)

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Wat ik hoorde is dat je altijd je saldo kan uitlezen bij een betaalpunt, door op het vraagteken te drukken...

Ik gebruik de chipnip eigenlijk niet... behalve als je ergens moet betalen om te parkeren... dan is het wel makkelijk omdat ik niet altijd die euromuntjes bij de hand heb.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Ik wil het best weten, vind ik die incorrecte lader, tikt het aan. Parkerautomaten bezocht alhier hebben geen ? geven alleen niet genoeg saldo aan.

Ik vermoed de automaat voor de Appie........ op 6 maanden 2x week 30 ct chippen = 6 x 4 x2 x 0,30= 14,40 euro.

Die gaan er niet vanaf. 2 x familie getrakteerd op rondje lunch in ziekenhuis is 20 euro

Saldo wees 20 euro nog uit. net als half jaar daarvoor. Ditto patroon. Niet meegeteld andere parkings en kosten parkergarage ziekenhuis (niet voor de poes). Probleem is dat hij niet opwaardeert maar niet afwaardeert. Of verkeerde tegoed. Staat tegoed wel op die kaart zelf?

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Geplaatst:

Het bovenste verhaal is abracadraba voor mij. Ik heb hier ook nog veel van die zooi liggen, kaarten, printplaten voor modules en om chip van kaarten te bewerken enz. Leuk dit onderwerp om de oude meuk weer voorbij te zien komen. Hebben wij er nog wat aan of wordt het kliko.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...