Ga naar inhoud


ssd schijf kapot na formateren,na stroompanne.nog te herstellen?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

ik heb hier een ssd schijf liggen,en ik was bezig windows 8 te instaleren.alles was goed gelukt,maar we kregen een stroompanne.daarna zag de computer de ssd schijf niet meer staan.ook op andere computers via een sata controller naar usb,ziet de pc's hem niet meer staan.in de eerste pc,met de stroomuitval,bleef de hdd led branden,en zag je hem niet meer staan in de bios.

wat zou er kunnen mankeren?is hij voor de vuilbak?wie kan mij helpen?

alvast bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


als hij nog jonger dan 2 jaar helemaal geen vuilbak, gewoon terug naar de leverancier. Er zit garantie op en hij doet het niet meer.....   

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer het eens via: configuratiescherm, systeembeheer, computerbeheer, schijfbeheer. (via de usb controller) en probeer op die manier de partities opnieuw te maken,

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de tips,maar geen van allen werkt.ik heb net het probleem dat die 14 dagen uit garantie is.ik heb gemaild naar de fabrikant,omdat deze soms 3 jaar geven,en wacht op antwoord.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland heb je te maken met coulance en stopt de garantie niet na 2 jaar. Er wordt uitgegaan van een verwachte levensduur.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gemaild,en na enkele vericficatie's,mag ik de ssd opsturen en krijg ik een nieuwe :) .er zijn toch nog goede firma's in de tijd van fraude en oplichting  :lol:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe een gokje en zeg OCZ die sneuvelen het meest... ben benieuwd.;)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...