Mako97 Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 kan iemand mij vertellen waar bij de M7 dsr8141 zich de ir-ontvanger bevindt? ik wil hem namelijk vanuit een andere ruimte gaan bedienen en dit wil me tot nu toe nog niet lukken.
muppet Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 Misschien kan dit helpen als je met een zaklamp op de voorkant schijnt kun je hem dan niet zien zitten vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Mako97 Geplaatst: 15 februari 2013 Auteur Geplaatst: 15 februari 2013 helaas kan ik hem op deze manier niet vinden, dit lukte inderdaad bij mijn oude ontvanger wel.
satencom Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 Je pakt een stuk karton dat zet je voor de ontvanger en dat trek je langzaam naar rechts ,en dan druk je zo nu en dan op de afstandbedieningtot de ontvanger reageert. ik denk dat hij op deze manier wel te vinden is Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen