Donkeyman Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 Ik heb net 20 minuten zitten speuren in "Mijn Canal Digitaal" naar mijn klantgegevens. Met geen mogelijkheid kan ik vinden wanneer mijn contract afloopt. Waar kan ik mijn eigen gegevens vinden? VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B
Oplossing jbbrans Geplaatst: 16 februari 2013 Oplossing Geplaatst: 16 februari 2013 Je kan het in ieder geval zien bij zenderpakket uitbreiden. Vu+ Solo 4k, VTi 13.x, 1000GB HDD Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO Astra 1, 2, 3 en Hotbird
Donkeyman Geplaatst: 16 februari 2013 Auteur Geplaatst: 16 februari 2013 Je kan het in ieder geval zien bij zenderpakket uitbreiden. Bedankt, het lijkt er wel op dat ze deze gegevens probren te verstoppen. VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B
Emekli Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Ja, ze zijn zo clever bij CD. In verband met een "hack", email adres veranderd, ook richting CD. Nou, overal ging het van een leien dakje, maar natuurlijk niet bij hun. Diverse malen gemaild, na 14 dagen, nog geen respons. Via via toch binnen geraakt, kreeg ik de mededeling om mijn oude mail adres weer te gebruiken, om zo nog maar eens te proberen. En ik nog zo dom om dat te doen. Nu lukt er totaal niks meer en ik denk dat mijn smart-card nu ook niet meer geregistreerd is bij hun. Dus als ze weer eens gaan kuisen, kom ik op zwart te staan, terwijl ik toch iedere maand netjes betaal. Stelletje eikels. Mocht dit gebeuren, dan ga ik maar over naar TVV, niet dat die beter zijn, maar kan dan i.i.g. toch weer Ned. 1, 2 en 3 zien. Voor de rest van het HD pakket, kan ik ook bij TVV terecht en krijg dan in plaats van RTL en consorten, VTM etc. er bij. En naar de commerciëlen, kijk ik sowieso nooit. Wel naar History HD en de anderen. Het kabinet in Den Haag, zit zelf ook maar wat aan te klooien, maar eigenlijk zou er een hoorzitting moeten komen over: CD, UPC, Ziggo, KPN, de NS en noem maar op. Deze firma´s doen alles voor het geld, maar klantvriendelijk en transparant?, dus niet. Bovendien besteden Kassa en Radar er ook genoeg tijd aan, maar er gebeurt niks. Laatst nog een man over een glasvezel aansluiting, het wilde maar niet lukken, internet, telefoon en TV, niks deed het, al maanden niet. Bleek dat die stakker waarschijnlijk aan de gas (water) leiding was aan gesloten, want in zijn wijk ligt géén glasvezel. En als leek weet je dit niet. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 februari 2013 Moderator Geplaatst: 16 februari 2013 Emeki, je gaat wel erg of-topic. De vraag was of je ergens kunt zien wanneer je abonnement afloopt. Over het algemeen kan je na je contract periode elke maand opzeggen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mebo870 Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Was dat geen nieuwe Europese wet, waarbij providers op hun factuur steeds het goedkoopste abonnement moeten vermelden en de vervaldatum van het contract. The key to happiness. Stay away from idiots
Emekli Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 (aangepast) *. Bericht was off-topic en is daarom verwijderd. Je kan zelf een eigen topic openen over je problemen. 17 februari 2013 aangepast door ceesv Off topic Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Emekli Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 Graag een PM, waarom het bericht is verwijderd. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
martjeB Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 (aangepast) Emeki, je gaat wel erg of-topic. De vraag was of je ergens kunt zien wanneer je abonnement afloopt. Over het algemeen kan je na je contract periode elke maand opzeggen. CD rekt wel bij iedere wijziging die periode opnieuw met een jaar op. Dus als je bijv. film1 erbij neemt:: nieuw jaar. Wat gebeurt er vervolgens als je na die jaartermijn film1 weer opzegt? 17 februari 2013 aangepast door martjeB Gtz. Martje B
Optimist Geplaatst: 21 februari 2013 Geplaatst: 21 februari 2013 CD rekt wel bij iedere wijziging die periode opnieuw met een jaar op. Dus als je bijv. film1 erbij neemt:: nieuw jaar. Wat gebeurt er vervolgens als je na die jaartermijn film1 weer opzegt? Naar aanleiding van dit topic heb ik eens gekeken naar de einddatum van mijn contract. Die staat nu op 30-4-2014, en is kennelijk door Canaldigitaal met maar liefst twee (!) jaar verlengd toen ik er een jaar geleden Film1 bij nam. Zijn er meer mensen waarbij het contract met twee jaar is verlengd naar aanleiding van verandering van pakketkeuze? 2x DM800 Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East Visiosat 80cm 7.0 East
wanderer Geplaatst: 21 februari 2013 Geplaatst: 21 februari 2013 had je een pakket genomen met "gratis" ontvanger, schotel oid? Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen