NL1PDV Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Hallo allemaa, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een tuner van Maranzt de ST48 , nu hoort hier een AB bij maar ik heb deze hier nog nooit bij gehad (2e hands gekocht). Nu ben ik dus opzoek naar een AB voor deze tuner maar ik zoek me helemaal platpoten ik kan nergens iets vinden. Wel site's voor AB maar daar vragen ze om een type nummer. Wie o wie kan me helpen aan een type nummer van deze AB.. Groet en bedankt. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
satcat Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Naar mijn weten bestaat er helemaal geen afstandsbediening voor de ST48. In de users-manual staat ook alleen een remote-cable vermeld bij de accessoires. Normaal wordt bij marantz de afstandsbediening bij de versterker geleverd en worden de andere componenten via de remote-kabels aangestuurd.
NL1PDV Geplaatst: 16 februari 2013 Auteur Geplaatst: 16 februari 2013 satcat, Ik had al zo'n idee. de remote kabel heb ik aangesloten. Maar ...... ik kan de tuner niet aan of uitschakelen via de ab die bij de versterker zit. Er zit wel een 2e power knop op maar dit werkt niet. Ik moet nu steeds de tuner met de hand aandrukken (als je begrijpt wat ik bedoel). enigste wat ik kan regelen met de ab is de zenders hoger of lager maar meer ook niet. Ik heb zowat alle knoppen ingedrukt zien of er iets gebeurt maar helemaal niets.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
satcat Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Ik ben/was zelf niet in bezit van dergelijke apparatuur maar, Zit er geen geschakelde netspanning op de versterker? Naast het netsnoer weer uitgangen voor andere apparaten? Deze zou de andere apparaten in en uit moeten schakelen.(denk ik)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen