Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

VU+ Player voor android is uit in Play store.

- Internal video-player with OSD (On Screen Display). No need to download and install external video-player although many others are supported.

- Multiple connection profiles. All receivers on your network can be added

- Browse the EPG and individual channels

- Manage timers (add, edit, delete) either from EPG or manually. This can be done even when away from home

- Search EPG

- Grab screenshots from live TV

- Manage recordings

- Send on-screen messages

- Satellite signal strength meter for dish alignment and adjustment

- Integrated help (English, Italiano, Deutsch)

• Moderator
Geplaatst:

Hij werkt prima op de android devices hier.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Net wat geprobeerd met streamen van de films op mijn netwerk, en het werkt best wel . Niet slecht voor de eerste release.

Hij vind alle films op mijn netwerk zo lang ze niet in een aparte mapje staan.

Het streamen van mijn PC & Extreamer gaat goed, maar het geluid is niet synchroon bij de .mkv bestanden ( gebruik geen andere film bestanden )

Het beeld hapert met de interne speler, maar met Vplayer is goed en kan de ondertiteling kiezen.

Geplaatst:

Waarom is de app op hun eigen website nog under construction :crazy:

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:

Net het streamen over het 3G geprobeerd, maar het lukt niet.

Het kan aan het 3G ontvangst liggen want die schakelt constant tussen 3G & H.

Zappen, Epg data halen, Enigma herstarten en andere commando's werken wel, maar het streamen niet.

• Moderator
Geplaatst:

Net wat geprobeerd met streamen van de films op mijn netwerk, en het werkt best wel . Niet slecht voor de eerste release.

Hij vind alle films op mijn netwerk zo lang ze niet in een aparte mapje staan.

Ik krijg netjes een menutje met alle subdirectories op mijn harddisk waar opnames in staan en kan dan gewoon een opname afspelen met de vu+ player. Werkt dat niet bij jou dan?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst: (aangepast)

Nee, het werkt niet.

Ik zie de bestanden die ik van mijn PC naar de VU+ heb gekopieerd wel, zo lang ze niet in een submapje zitten.

Dus als ik de mapje "Flight" met daarin de film naar de VU+ kopieer, dan zie ik hem niet met de VU+ Player.

aangepast door hija31
Geplaatst:

Net 5 minuten met zitten spelen maar toen was ik er wel helemaal klaar mee. Het is een slecht aftreksel van Open Webif. Ik had minimaal een afstandsbediening verwacht die de fysieke zou kunnen vervangen. Helaas..............

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:

Net 5 minuten met zitten spelen maar toen was ik er wel helemaal klaar mee. Het is een slecht aftreksel van Open Webif. Ik had minimaal een afstandsbediening verwacht die de fysieke zou kunnen vervangen. Helaas..............

Maar goed, het begin is er.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Net 5 minuten met zitten spelen maar toen was ik er wel helemaal klaar mee. Het is een slecht aftreksel van Open Webif. Ik had minimaal een afstandsbediening verwacht die de fysieke zou kunnen vervangen. Helaas.............

Mee eens. Die is een beetje omslachtig. Er zijn drie schermen voor de a.b.

Ik vind de a.b. van DreamDroid veel beter.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...