aardbei2000 Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 (aangepast) Ik heb twee CD kaarten met het basis en het HD pakket. Nu kan ik op een kaart (extra) Comedy Cental wel ontvangen en op de andere kaart (Hoofd) niet. Heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen en hoe het opgelost moet worden. Alvast Bedankt. 16 februari 2013 aangepast door Gerard 76 onderwerptitel aangepast
Gerard 76 Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Begrijp ik goed dat je 2 kaarten hebt met zowel basis als HD erop? Doe eens een heractivatie,kan via internet.
Eduard07 Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 Ik heb twee CD kaarten met het basis en het HD pakket. Nu kan ik op een kaart (extra) Comedy Cental wel ontvangen en op de andere kaart (Hoofd) niet. Heb je ze beide getest in dezelfde ontvanger? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
aardbei2000 Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Geplaatst: 17 februari 2013 Bedankt voor de snelle reacties Ik heb vanochtend een her-activatie via het internet aangevraagd en heb de tunner op SBS6 gezet. Ik zal in de loop van de dag controleren of dit geholpen heeft. Ik heb niet de kaarten verwisseld, maar dat is een mogelijkheid die ik ook ga testen. Ik zal mijn bevindingen met jullie delen.
Eduard07 Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 Was het niet handiger geweest eerst de kaarten te verwisselen? De kans bestaat nu dat je een kaart zit te heractiveren terwijl er niks aan de hand is met de kaart. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
aardbei2000 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Geplaatst: 18 februari 2013 Een update. Ik heb een heractivatie uitgevoerd, dit heeft niets opgeleverd. Ik heb de kaarten verwisseld, ook dit levert niets op. Nog ideeën, of wordt het de helpdesk bellen? Eduard: kan het kwaad om een heractivatie uit te voeren, wat eigenlijk overbodig was. In mijn beleving maakt dat niet uit. Naar ik kan het mis hebben. Ben nog een groentje op het gebied van satelliet tv.
Eduard07 Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Nee hoor, het maakt niks uit. Ik zou het zeker even proberen. (Alleen bespaarde je tijd als het niet nodig was. Beetje vreemd verschijnsel, dit.) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
looney2 Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 (aangepast) aarbei200,dus als ik het goed begrijp heb je twee ontvangers en twee kaarten. Even voor duidelijkheid: ontvanger A met kaart A beeld op comedy central ontvanger B met kaart B geen beeld op comedy central ontvanger A met kaart B geen beeld op comedy central ontvanger B met kaart A beeld op comedy central dit is dus jouw situatie? 18 februari 2013 aangepast door looney2 HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
aardbei2000 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Geplaatst: 18 februari 2013 Looney2: dat is precies de situatie.
theparasol Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Aardbei, zit die extra kaart nog in zijn eerste maand? Dan kan het maar zo zijn dat er wat extraatjes openstaan ter promotie.
Eduard07 Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Aardbei, zit die extra kaart nog in zijn eerste maand? Dan kan het maar zo zijn dat er wat extraatjes openstaan ter promotie. Volgens mij hoort Comedy Central/Kindernet gewoon in het Basispakket thuis, dus standaard op beide kaarten. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 18 februari 2013 Moderator Geplaatst: 18 februari 2013 Misschien staat niet het juiste pakket op je hoofdkaart. Kan je in je cam menu zien of de zelfde pakketten op de beide kaarten staan? Anders zal je CD moeten bellen en eventueel de kaart om laten ruilen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
el renegade Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 (aangepast) Als de ene kaart een basispakket is en de andere kaart een extra kaart dan heb daar het settopbox pakket eventueel uitgebreid met het 5€ hd pakket. Dit verklaart mischien het een en ander. De hoofdkaart zou comedy moeten hebben en de extra niet. 18 februari 2013 aangepast door el renegade
Moderator ceesv Geplaatst: 18 februari 2013 Moderator Geplaatst: 18 februari 2013 Zijn in dat geval de kaarten administratief verwisseld? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Dat moet haast wel want de extra kaart bij een basis abbo heeft alleen STBP kanalen... Check maar ff met het zenderoverzicht in de bijlage... canaldigitaal-sd-zenderlijst-tv-radio.pdf
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen