Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat mijn box uit het netwerk valt. (Het is mijn host bij mijn interne cardsharing, dus ook geen tv op slaapkamer). Ik heb hem wel in vekenner staan, maar ik kan hem met geen mogelijkheid benaderen. Ook niet als ik het IP adres in de zoekbalk invoer. (webpagina niet gevonden) Ik heb een nas server als HD ertussen hangen, deze is gewoon te zien in de slaapkamer, ook deze staat niet in de lijst van de mediaserver...Het ligt dus aan de box, maar waaraan?

Heeft iemand een oplossing voor mij? :( Alvast bedankt

Groeten,

Brinx

Geplaatst:

Ook is mn box kneiterrr traag....als ik ergens in menu op klik...komen de wel bekende 2 radertjes in beeld, en duurt het een eeuwigheid voordat ie naar het menu gaat...

Geplaatst:

als het netwerk niet correct is ingesteld of zelfs fouten heeft wordt alles traag

we kunnen echter nog niets met de info voor zover tot nu gegeven

je zult meer info moeten geven

bijvoorbeeld door een samenhangend schema te geven van je interne netwerk, en als 't mogelijk is een screenshot (uit je webinterface) van de netwerk instellingen of een telnet uitgave van ifconfig

ciao

Moments In Love

Art Of Noise

Geplaatst:

Herstart alles eens in je netwerk, vaak komen dit problemen door een router die wat van slag is, herstarten is dan de oplossing.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

was een film aan kijken via mijn externe hd...na ongeveer 20 minuten liep de boel vast...en nu is de boel weer niet te benaderen :(...ik heb nu niet de juiste machtigingen?... ik heb dit nog nooit gehad...de boel deed het altijd prima...wat voor info moet je allemaal hebben?

Ik heb de router in de meterkast staan...dan heb ik een homeplug met een switch op mijn kamer. Vanuit deze switch zit alles bekabeld aangesloten (Ps3, desktop pc, dreambox host, dreambox slaapkamer, nas server). Dit heeft allemaal meer dan jaar probleemloos gewerkt.

greetz :)

Geplaatst:

Lijkt er op dat er wat verkeer is dat je router overbelast.

"Klassiek" gelijksoortig geval heb je met SItecom routers die moeite hebben met het Apple Bonjour protocol, je sluit het aan en je HP printer werkt perfect vanaf je iPad, je doet niets en geeft een uurtje later weer een printopdracht en het werkt niet meer.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...