Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een galaxy tab2 en wil een hd zender via dreamdroid bekijken op mijn tab2.

Helaas werkt het niet goed. Het geluid gaat goed maar het beeld hapert.

Als ik mijn hd films wil bekijken dan hetzelfde verhaal.

Sd gaat goed.

Mijn zoon heeft een asus nexus en daar gaat alles prima op. Dus dan denk ik dat het niet aan het streamen kan liggen.

Zet ik het hd bestand op mijn sd kaart van de tab dan speelt hij wel goed af.

Ik heb ook al heel veel verschillende players geprobeerd.

Ik weet het niet meer.

Heeft er iemand nog tips?

Als het niet gaat werken verkoop ik mijn tab2 weer.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Iemand een idee? Ik heb al van alles getest en gedaan maar helaas ??????

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Hier hetzelfde met streamen van dm 7020HD naar PC, HD zenders haperend beeld, sd zenders gaat wel goed. Vlc of mediaplayer maakt niet uit, bij Vlc haperend beeld maar wel goed geluid, bij mediaplayer wel goed beeld maar geen geluid. Iemand bekend met dit soort problemen?

Geplaatst:

Het afspelen van het hd bestand vanaf de sd kaart heeft het maar 1 keer effe gedaan. Nu hapert dit beeld ook. Dus dan zal het niet aan de wifi liggen.

Misschien aan de code's ?? Of iets anders ??

Daarkendemeelachen !!!!

• 2 weken later...
Geplaatst:

hoi,

hd kanalen streamen ligt een beetje aan je sat-box.

met mijn 800hd ging dit ook niet haperen en nog is haperen.

sins kort een sat-box 800hd-se en deze heeft hier geen last van.

mischien ligt dit aan de snelheid van de procesor.

Dreambox 800HD

Dreambox 800HD-se

Multytenne 45cm 4in1

Geplaatst:

hoi,

hd kanalen streamen ligt een beetje aan je sat-box.

met mijn 800hd ging dit ook niet haperen en nog is haperen.

sins kort een sat-box 800hd-se en deze heeft hier geen last van.

mischien ligt dit aan de snelheid van de procesor.

De snelheid van welke processor? Van de tab of de dreambox? Ik denk niet van de dreambox omdat het op een nexus tab wel werkt. En hd van youtube is wel af te spelen op de tab dus ????

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Het ligt volgens mij niet aan de processors. Ik denk aan de codecs maar helaas heb ik daar geen verstand van.

Iemand ideeen?

Ik heb hem speciaal aangeschaft om hier sat/tv mee te kijken.

Krijg ik het niet opgelost dan verkoop ik de tab weer.

Hopelijk komt er iemand met een geniaal idee.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Ja zal wel zoiets zijn, hier werkt windows mediaplayer wel goed, maar dan is er geen geluid. Bij vlc is het geluid goed, maar haperend beeld.

Geplaatst:

Ja zal wel zoiets zijn, hier werkt windows mediaplayer wel goed, maar dan is er geen geluid. Bij vlc is het geluid goed, maar haperend beeld.

Nou waar blijven de kenners die ons kunnen helpen ??

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst: (aangepast)

Mogelijk biedt BS player soelaas. (voor mijn android tablet wel)

aangepast door mauspartyhouse

ET8000

Geplaatst:

Mogelijk biedt BS player soelaas. (voor mijn android tablet wel)

Helaas mauspartyhouse. Heb ik al geprobeerd. Ik heb volgens mij alle players al getest. Codecs probleem ????

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Helaas mauspartyhouse. Heb ik al geprobeerd. Ik heb volgens mij alle players al getest. Codecs probleem ????

Of het een codec issue is kun je zelf aardig testen.

De website van Samsung geeft niet prijs welke bestanden (avi, mkv, en in welke framerate, etc) er worden ondersteund.

Het kan zijn dat het afspelen vanaf de SD kaart een codec gerelateerd issue is, en de stream van de dreambox een wifi gerelateerd issue is.

ET8000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...