tweety Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Ik heb juist de boel omgegooid van wifi naar vaste bekabeling, maar dat heeft niets geholpen. Toch gek dat 1 pc het wel normaal doet met vlc mediaplayer en de andere 2 pc's en de laptop problemen hebben. Het probleem doet zich ook alleen maar voor bij HD kanalen, sd kanalen is op geen enkele pc een probleem. De ene pc die wel goed loopt is nog niet eens de snelste en heeft nog steeds net als de laptop en 1 van de andere 2 pc's winxp draaien. Rara, hoe kan dit?
metoo Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Betere videokaart of Betere netwerkchips? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
tweety Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Dan zou dus de oudere pc juist problemen moeten hebben...
FritsV Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Google eens naar EnigmaTV Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3
joepie Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 ik denk niet dat het aan je tablet ligt. dan zal ik het als ik jou was toch zoeken in je ontvanger. bij mij draaid het wel soepel met mijn 800hd-se en hapert het constand met me 800hd. dus volgens mij moet je het niet zoeken in je tablet. zelf gebruik ik een samsung galaxy tab2 10.1 groeten ronald Dreambox 800HD Dreambox 800HD-se Multytenne 45cm 4in1
jeevanhoof Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 hoi, op mijn pc's heb ik geen probleem om de HD zenders weer te geven. Op de tablet tad1 wil het niet lukken of wordt het beeld vertraagt weergegeven. SD zenders geven geen probleem op de tab. Heb het met twee routers geprobeerd. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
robot Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 Kan iemand uitleggen wat hij heeft gedaan om een sd kanaal op een samsung tab2 zichtbaar te krijgen, met behulp van een DM 7000 ik krijg geen beeld of geluid. ( ben dit draadje begonnen in algemene vragen maar ga hier verder zoeken ). RB
Pedro4 Geplaatst: 8 maart 2013 Auteur Geplaatst: 8 maart 2013 Ik heb mijn tab alweer verkocht. Het werkte niet en daardoor werd hij niet gebruikt. Maar ik ben nog steeds benieuwd wat het probleem zou kunnen zijn. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Gast Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 Hier ging streamen van sd zenders via wifi goed en hd zenders haperden inderdaad. Ik heb het opgelost met een homeplug en nu gaat ook het streamen van hd zenders prima. Hier was dus de snelheid van het wifi netwerk de beperkende factor.
Pedro4 Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Geplaatst: 9 maart 2013 Hier ging streamen van sd zenders via wifi goed en hd zenders haperden inderdaad. Ik heb het opgelost met een homeplug en nu gaat ook het streamen van hd zenders prima. Hier was dus de snelheid van het wifi netwerk de beperkende factor. Bij mij lag het niet aan de wifi. Mijn zoon heeft een asus nexus7 en die doet het hier prima. HD en SD kanalen via dreamdroid prima. Via de tab 2 niet. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 10 maart 2013 Auteur Geplaatst: 10 maart 2013 Klopt dat is het programma om te streamen, met dit programma wat ik al een tijdje gebruik en hier op sat4all besproken is en waar net versie 2.0.0.2 van uit gekomen is. Kun je de video bandbreedte regelen want daar gaat het bij weergeven van HD content meestal mis. Als ik die op 400 instel loopt het als een speer. Voor 6 euro koop je een licentie en je kunt dan alle opties gebruiken. Werkt het bij jou op een tab 2 of op een ander apparaat? Waar kun je die licentie kopen? In de market? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
mauspartyhouse Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Werkt het bij jou op een tab 2 of op een ander apparaat? Waar kun je die licentie kopen? In de market? Als ik het zo begrijp werkt dit niet op een Tab2, of ieder ander Andriod of Apple apparaat. Zelf heb hier inmiddels ook wat meer problemen met streamen. Ziggo HD kanalen gaat moeizaam, CD-sd kanalen gaat prima. Getest met Nexus7 en Ipad4. Vermoed dat mijn 'high-end' en te dure router de bottleneck is... ET8000
Pedro4 Geplaatst: 11 maart 2013 Auteur Geplaatst: 11 maart 2013 Als ik het zo begrijp werkt dit niet op een Tab2, of ieder ander Andriod of Apple apparaat. Zelf heb hier inmiddels ook wat meer problemen met streamen. Ziggo HD kanalen gaat moeizaam, CD-sd kanalen gaat prima. Getest met Nexus7 en Ipad4. Vermoed dat mijn 'high-end' en te dure router de bottleneck is... HD via dreamdroid op tab2 werkt niet en HD via android op de nexus werkt perfect. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
freaky Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Zijn er meer mensen gelukt om HD te streamen naar een android tablet en zoja welke? Ik zie dat @Pedro4 het al gelukt is. Maar loopt dan beeld en geluid netjes synchroon ? Ik zie bij @mauspartyhouse dat het weer niet werkt. Ik zou dus graag HD willen streamen naar een android of apple device......... Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
mauspartyhouse Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 HD via dreamdroid op tab2 werkt niet en HD via android op de nexus werkt perfect. Welke router heb je? Waar staat deze, heb je er vrij zicht op, en op hoeveel meter staat hij? ET8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen