mauspartyhouse Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 (aangepast) Tja dan zou ik toch overgaan naar Enigma TV,die kan dit allemaal omdat de video bandbreedte te regelen is wat geen enkel ander programma kan, maar ik val in herhaling Correct me if i'm wrong, maar Sjaak(k), volgens mij werkt Enigma TV niet icm Android/Apple. Afgezien van de bewerkelijke opstelling die nodig is, mits je reeds een linux server draait uiteraard. 12 maart 2013 aangepast door mauspartyhouse ET8000
FritsV Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 (aangepast) Lezen maakt wijzer !!! Vanaf de website van Enigma TV: Built-in web interface that you can open on any devices over the Internet (Iphone, Ipad, Android phone, Android Tablet, Mac, PC). Overigens is het een Windows programma dat zelf servertje speelt. Alleen even wat (beveiligde) poorten op je router openen. 12 maart 2013 aangepast door FritsV Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3
mauspartyhouse Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Internette hier in een beschermde omgeving waarbij Enigma Tv niet te benaderen was. Als je de moeite neemt iemand te schofferen, neem in het vervolg ook even de moeite iemand respectvol van repliek te voorzien. Mocht dit een brug te ver voor je zijn, kun je beter niets zeggen. Alvast bedankt. ET8000
Pedro4 Geplaatst: 12 maart 2013 Auteur Geplaatst: 12 maart 2013 Welke router heb je? Waar staat deze, heb je er vrij zicht op, en op hoeveel meter staat hij? Ik heb een kpn experia box. ik heb er geen zicht op en hij staat op een meter of 8. Hoezo? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
mauspartyhouse Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Ik heb een kpn experia box. ik heb er geen zicht op en hij staat op een meter of 8. Hoezo? Omdat de kwaliteit van de verbinding tussen router en client mede wordt bepaald of er obstakels tussen de twee staan, en wat de onderlinge afstand is. ET8000
Pedro4 Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Geplaatst: 13 maart 2013 Omdat de kwaliteit van de verbinding tussen router en client mede wordt bepaald of er obstakels tussen de twee staan, en wat de onderlinge afstand is. Dat is het probleem niet. De nexus doet het wel en de tab 2 niet. Helaas. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
mauspartyhouse Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 Dat is het probleem niet. De nexus doet het wel en de tab 2 niet. Helaas. Ik vroeg het ook om zelf een oplossing te vinden voor de instabiele verbinding die ik thuis ervaar. Niet specifiek om voor jou probleem een oplossing te bieden. ET8000
scham049 Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 het streamen van mijn galaxy gaat goed,maar als mijn vrouw een ander zender zap gaat mijn stream weg. ik heb een ET4000.wat moet ik erbij kopen .
metoo Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 je vrouw de AB afpakken of een twintuner kopen, je ET4000 is een single tuner, je kan naast opname/streamen maar heel beperkt andere kanalen bekijken/zappen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
jeevanhoof Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 Volgens mij is het HD streamen op de galaxy Tab10.1 niet mogenlijk. Ik heb het nog eens met een andere router op 5 GHz getest, maar het probleem blijft. Geluid is goed, maar het beeld is in slow motion. Sd materiaal werkt probleemloos. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Pedro4 Geplaatst: 15 maart 2013 Auteur Geplaatst: 15 maart 2013 Volgens mij is het HD streamen op de galaxy Tab10.1 niet mogenlijk. Ik heb het nog eens met een andere router op 5 GHz getest, maar het probleem blijft. Geluid is goed, maar het beeld is in slow motion. Sd materiaal werkt probleemloos. mvg Het ligt niet aan de wifi. Het ligt aan de tab. Het heeft iets met de codecs te maken denk ik. Hier werkt een asus nexus 7 wel (van mijn zoon). Ik had een tab2 10 inch en die heb ik verkocht vanwege de reden dat ik de dreamdroid niet kon gebruiken (geen hd af te spelen). Ik heb nu een tab 2 7 inch gekregen bij de phonehouse i.v.m. een aantal abonnementen maar helaas. Werkt natuurlijk ook niet. Ik heb nu de asus nexus 7 inch van ibood besteld. Ik weet zeker dat die prima gaat werken. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 31 maart 2013 Auteur Geplaatst: 31 maart 2013 Het ligt niet aan de wifi. Het ligt aan de tab. Het heeft iets met de codecs te maken denk ik. Hier werkt een asus nexus 7 wel (van mijn zoon). Ik had een tab2 10 inch en die heb ik verkocht vanwege de reden dat ik de dreamdroid niet kon gebruiken (geen hd af te spelen). Ik heb nu een tab 2 7 inch gekregen bij de phonehouse i.v.m. een aantal abonnementen maar helaas. Werkt natuurlijk ook niet. Ik heb nu de asus nexus 7 inch van ibood besteld. Ik weet zeker dat die prima gaat werken. de asus nexus 7 inch is binnen en streamen vanaf de dm8000 in hd gaat perfect. zowel tv kanalen als vanaf de pvr. Toppie. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tuurtje Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 (aangepast) Nou ik heb vandaag ook een Asus Nexus 7 gekocht maar HD doet ie dus niet. Weet niet hoe jullie tot de conclusie zijn gekomen dat het wel werkt, maar dus niet. Getest als volgt: DreamDroid 1.0 beta 19r6 VLC 191 d4c9 VPlayer 3.1.6 1e test via WLAN (zowel via Fritzbox als een Sitecom) SD ok, HD gehaper daarna stilstaan 2e test om het WLAN uit te sluiten HD opname van dreambox gekopieerd naar de Asus Nexus 20130325 2028 - RTL4 HD - Crime Scene Investigation.ts Vervolgens lokaal geopend maar is NET ZO KLOTE. Heb dus werkelijk geen idee hoe jullie kunnen melden dat HD wel werkt, lokaal is het al niet af te spelen laat staan via WLAN Klote ding, kan dus de kliko in Tuurtje 2 april 2013 aangepast door Tuurtje
Tuurtje Geplaatst: 3 april 2013 Geplaatst: 3 april 2013 Nexus geupgrade naar 4.2.2 MX Player geinstalleerd en bij de settings alles op Hardware decoding gezet. Heb nu WEL beeld op de HD kanalen. Je hebt dus hardware decoding nodig om beeld op de HD zenders te krijgen, software decoding kun je vergeten. Tuurtje p.s. zal ook nog wel even "spelen met VLC en VPlayer
Pedro4 Geplaatst: 3 april 2013 Auteur Geplaatst: 3 april 2013 (aangepast) Nexus geupgrade naar 4.2.2 MX Player geinstalleerd en bij de settings alles op Hardware decoding gezet. Heb nu WEL beeld op de HD kanalen. Je hebt dus hardware decoding nodig om beeld op de HD zenders te krijgen, software decoding kun je vergeten. Tuurtje p.s. zal ook nog wel even "spelen met VLC en VPlayer Ik heb ook 4.2.2 en dezelfde dreamdroid als jij maar ik gebruik de BSPlayer FREE. Werkt prima. Ook de itv online app van kpn werkt prima. Deze ook in hd. Toppie. 3 april 2013 aangepast door Pedro4 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen