Ga naar inhoud


Geen keuzeopties voor opnemen ondanks meerdere locaties


boaz
Ga naar oplossing Opgelost door dvbs,

Aanbevolen berichten

Mijn Vu boxen hebben beide toegang tot meerdere HD's via CIFS mounts maar ondanks de optie rw tonen beide boxen als opname locatie enkel de interne HD (ondanks dat 1 van beide niet eens een HD heeft.

Bij Pli 2.x kreeg ik automatisch meerdere opties waar de opnames moesten komen, intern, NAS of HD van andere box of PC.

Na overgaan op 3 niet meer.

 

wat staat fout?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

goede morgen

 

Kan je ze soms manueel toevoegen? (mss onder: menu/instellingen/hdd/opnamepaden (sorry, ik heb geen VU+)

 

Bij sommige boxen triggert dit de keuzemogelijkheid bij het aanmaken van een timer-opname.

 

Succes

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bleek ze inderdaad handmatig te moeten toevoegen.

Tsja, was er aan gewend dat dat al automagisch werd toegevoegd..... :P

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...