Ga naar inhoud


heldere nieuwe skin van sat4all.com


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zit rechts op hoogte van het menu.

 

Ron.                           
                        


                    
               

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis de knop: " nieuwe berichten " ?

 

 

 

Zit rechts op hoogte van het menu.

 

Ron.              

 

 

Ok bedankt, die had voor mij wel iets groter/duidelijker mogen zijn.             

                        

                    

               

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Screenshot en een wat duidelijkere uitleg misschien? Ik kan je niet volgen.

 

Nou kijk naar deze afbeelding. Een enorme lap wit met maar een halve regel tekst. Ik blijf naar beneden scrollen voor een handjevol berichten op een pagina. Misschien moeten de plaatjes links wat kleiner?

 

Hm, ik doe iets verkeerd. In het voorbeeld zit de afbeelding erin maar na opslaan is er geen afbeelding zichtbaar.

 

Nog een keer dan.

 

 

 

 

post-31223-0-87713300-1361267902_thumb.jpg

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Prima zo, ik zie alleen dat als er een oranje balkje staat met populair het aantal reakties wat er achter komt doorloopt in de avatar, maar een kniesoor die daar op let ;)

 

Salu2, D.Quijote

 

Waar? Graag screenshots of een directe link naar een pagina waar dit te zien is.

 

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

 

Nou kijk naar deze afbeelding. Een enorme lap wit met maar een halve regel tekst. Ik blijf naar beneden scrollen voor een handjevol berichten op een pagina. Misschien moeten de plaatjes links wat kleiner?

 

Hm, ik doe iets verkeerd. In het voorbeeld zit de afbeelding erin maar na opslaan is er geen afbeelding zichtbaar.

 

Nog een keer dan.

 

Ik snap nu wat je bedoeld. Je hebt een uitstekend punt. Ik ga kijken of we daar wat aan kunnen doen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Hmm, dat komt dus alleen bij Internet Explorer 8 voor. Ik ga kijken of we er iets aan kunnen doen.

 

Het blijft kommer en kwel met die Micro$oft producten. :(

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb het niet over voorkeuren, want ik snap dat veel mensen het nu eenmaal gebruiken, maar dat zegt niets over de kwaliteit van het product.

Websites die er op alle andere grote browsers (Firefox, Chrome, Safari en Opera) prima uit zien, kunnen er op een MS browser totaal mislukt uit zien, terwijl ze volledig aan de html standaard voldoen.

 

Microsoft heeft altijd een eigen 'standaard' die men dan maar moet volgen.

Vandaar dat ze ook grandioos marktaandeel verliezen en ze al lang niet meer in alle landen de grootste (lees: meest populaire) browser zijn. dat verschil wordt dagelijks alleen maar groter.

 

Internet Explorer 8 willen wij nog ondersteunen, 6 en 7 zeker niet meer. Die zijn te oud én onveilig.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...