Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag even een galaxy tab2 geleend, om te kijken wat er zoal mee kan.

Op een laptop kan ik met behulp van vlc draadloos naar de dreambox kijken.

Met de galaxy lukt dat me niet omdat ik niet weet welk programma ik in plaats van vlc moet installeren op de galaxy.

Wie weet hoe dat moet ???

grt robot

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hmmmm ik krijg het niet werkend, er komt wel een gedeelte van vlc in beeld, ik kan zien welk programma er bezig is en wat er komt op de aller bovenste beeld regel, ook de signaal sterkte staat daar, maar verder geen beeld.

Heeft er iemand nog een oplossing, ik zal toch weer niet de enige zijn die dit wil ??????

Geplaatst:

Ik kom in de buurt, het beste resultaat krijg ik tot nu toe, door android firefox te instaleren. Ik krijg dan het standaard beeld te zien, zoals dat ook op een laptop verschijnt met in het midden de kanalen lijst,en kan deze ook wisselen. Als ik dan webx tv start verschijn er rechts een ander beeld in 4 grijze balken, en dat is het.

Het lijkt er dus op dat webx tv niet werkt, dus verder zoeken maar weer.

@ Dorus43, nee dat heb ik nog niet gedaan want dat es explorer is ook nieuw voor mij dus moet ik ook nog zien uit te vlooien hoe dat werkt.

RB

Geplaatst:

indien je de vraag in het dreambox forum stelt zal er waarschijnlijk meer response zijn.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Lijkt me een goed plan, alhoewel het hier wel gelezen wordt ( 206 bezoeken), dus wordt vervolgd in het DREAMBOX forum.

RB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen