Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de plug-in auto timer:

Ik heb deze plug-in laatst van de feed af geïnstalleerd (zeg ik dat zo goed?) en nu heb ik het idee dat ik de plug-in iedere keer moet starten om de "automatische" opnames te laten programmeren  want als ik niets doe dan komt er geen nieuwe timer bij en als ik de auto timer plug-in start dan zie ik aan het einde staan dat er een nieuwe timer is geplaatst.

Vergeet ik iets of is dit normaal? Ik ging er eigenlijk van uit dat er 1 keer per dag gekeken werd naar nieuwe opname timers van uit een aantal gestelde regels.

Wie kan mij hier meer info over geven?

Groet,

Johan

-----

Vu+ Solo2

VTi image V5.0 of hoger

• Moderator
Geplaatst:

da's niet normaal. Het moet werken zoals jij denkt, eenmalig een programma met wat zoek criteria in de autotimer zetten en dan zou het programma opgenomen moeten worden, als je epg bij is. Heb je een backup terug gezet en onlangs je software op je box geupdate?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Nee eigenlijk niet... En als ik dat gedaan zou hebben wat zou ik dan moeten doen om deze functionaliteit weer aan te zetten?

-----

Vu+ Solo2

VTi image V5.0 of hoger

• Moderator
Geplaatst:

dan de autotimer lijst helemaal leegmaken, box herstarten en de autotimer opnieuw vullen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo,

Ik zit met exact hetzelfde probleem. Ook ik moet telkens de plugin manueel opstarten en wanneer ik dan groen(opslaan) duw dan voegt hij alle timers in. Bij instellingen staat hij dat hij om de 3 uur moet pollen en staat op active.

Ik heb VTI 5.1.0 VU+ DUO.

Is dit opgelost bij jou Boomdijk?

Groeten

Geplaatst:

Nee, helaas niet. Waar kan ik die instellingen vinden?

Wanneer je in de plugin bent dan moet je op "menu" duwen en dan krijg je een lijstje met daarbij instellingen

• Moderator
Geplaatst:

ik zie soortgelijke problemen met de autotimer plugin op mijn ultimo. Vroeger ging het allemaal prima, tegenwoordig moet je dagelijks checken of de timerlist wel gevuld wordt.

Ik zal eens kijken naar seriesplugin zoals tonskidutch voorstelt.

Geplaatst:

er is ook de SeriesPlugin von betonme,

misschien is dat iets voor jou?

ciao

Zit deze in de feeds van VTI 5.1 want ik kan die niet direkt vinden?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...