Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er een mogelijkheid om de Cool TV Guide onder en knopje te stoppen op de VU+ ultimo?

Nu moet ik lang drukken op EPG en dan Cool TV guide kiezen.

Zou leuker zijn dat ik maar op 1 knopje moet drukken.

bv Cool TV guide starten als ik op EPG druk

VU+ Ultimo

Dreambox 7020, Dreambox 500

1,2m channel Master (draaibaar)

Geplaatst:

CoolTVGuide werkte perfekt op mijn Vu+ met VT+5.0 en ik programmeerde hem om eender welke toets met de MultiQuickButton plugin, maar... sinds ik VTi5.1 installeerde krijg ik hem NIET meer aan de praat; GROEN scherm (crash) telkens weer wanneer ik hem open !

Ik verwijderde en reinstalleerde hem terug, ... zonder resultaat !!!

iemand anders met dit probleem ???...........

:crazy:  :crazy:  :crazy:  

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Geplaatst:

welke is de INFO knop op de afstandsbediening. Ik kom die wel vaker tegen maar deze is niet als zodanig gelabelled.

In dit geval het is de Epg knop, maar een echte info knop is er niet bij de VU+ a.b.(niet dat ik het weet tenminste )

De meeste plug-in's zijn gemaakt voor enigma boxes's, en bij sommige is de info knop wel aanwezig. Dus zodoende komen we de info knop tegen bij de plug-in's.

Geplaatst:

CoolTVGuide werkte perfekt op mijn Vu+ met VT+5.0 en ik programmeerde hem om eender welke toets met de MultiQuickButton plugin, maar... sinds ik VTi5.1 installeerde krijg ik hem NIET meer aan de praat; GROEN scherm (crash) telkens weer wanneer ik hem open !

Ik verwijderde en reinstalleerde hem terug, ... zonder resultaat !!!

iemand anders met dit probleem ???...........

:crazy:  :crazy:  :crazy:  

Ik gebruik BH image, maar het verschil zou het niet zijn wat dit betreft. Ik denk dat de M.Q.B. de boosdoener is. Je hoeft geen aparte toets voor de Cool via M.Q. toe te wijzen. Je doet dat in het plug-in zelf.

Het kan ook, dat niet de goede versie van de Cool. hebt geïnstalleerd ( handmatig en niet via VTI feed )

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...