Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na velen jaren moet ik afscheid nemen van mn trouwe Humax. CD is zn kanalen aan,t verhuizen dus moet ik wel mee. Ik heb daarvoor een amiko alien2 besteld en hoop die volgende week hier (ik woon in spanje) te hebben.Ik al een beetje in de ronte gekeken en het duizeld me wat er met deze ontvanger allemaal kan. Ik zal zeker wat vragen hebben (zoals wat is het verschil tussen spark en enigma2 firm) en ik hoop dat ik bij jullie terecht kan. Groet v/d satrat...

• Beheerder
Geplaatst:

Eigenlijk vraag je niets, je onderwerptitel is nietszeggend en je bericht stond ook nog eens in het verkeerde forum. Dat is niet een al te beste binnenkomer.

We helpen graag, bij duidelijke vragen, met een goede titel in het juiste forum. :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Sorry..het was eigenlijk meer als introductie bedoeld omdat ik nog geen berichten heb geplaatst. Maar goed..ik zal beter opletten de volgende keer. Gr. v/d satrat

• Beheerder
Geplaatst:

Dat mag best hoor, maar ook dat bleek niet uit je onderwerptitel waar alleen 'Amiko alien2' in staat.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen