Ga naar inhoud


ontvangst LBC Europe op Badr 4


AcademyStar

Aanbevolen berichten


met 120 cm DeltaStar gregorian schotel met BlackUltra lnb en Skybox S9 HD PVR  komt hij hier prima binnen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zender ontvang ik met een WF-t90 met een Inverto black ultra LNB en een Amiko Alien 8900 tuner.

MvG  foestaloeppi

 

is je schotel 90 cm? wf90? waar woon je eigenlijk in Nederland? 

ik heb namelijk 90 cm triax maar ontvang deze niet ondanks een lnb met lage ruis getal.Locatie Drenthe. verder ontvang ik alles van badr 4

 

Met vriendelijke groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is je schotel 90 cm? wf90? waar woon je eigenlijk in Nederland? 

ik heb namelijk 90 cm triax maar ontvang deze niet ondanks een lnb met lage ruis getal.Locatie Drenthe. verder ontvang ik alles van badr 4

 

Met vriendelijke groet.

Academy star,volgens mij moet je deze zender met een Triax88 met een goede lnb kunnen ontvangen.Welke lnb en tuner heb je?

Voor deze zender heb je een dvb-s2 tuner nodig.

Misschien kan iemand reageren met een Triax88 .

MvG foestaloeppi

vu+duo 4k,vu+ Ultimo en Amiko alien 8900.

Wf-T90:5,7,9,13,16,19,23,26,33,36,39,42,46oost.

Triax88+moter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Academy star,volgens mij moet je deze zender met een Triax88 met een goede lnb kunnen ontvangen.Welke lnb en tuner heb je?

Voor deze zender heb je een dvb-s2 tuner nodig.

Misschien kan iemand reageren met een Triax88 .

MvG foestaloeppi

het is niet dat ik het beeld niet kan zien..ik heb helemaal geen Lock op deze TPS...0% signaal dus

En ik denk niet dat het aan de ontvanger ligt..want daarmee ontvang ik alles wat ik wil..mijn lnb is een no name ding met 0.2 dB

ik ben benieuwd of er mensen deze met triax 88 ontvangen..de zender ligt namelijk op FSS beam..mogelijk speelt dit een rol

groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is een tuner die in een HD ontvanger zit.

In een SD ontvanger zit slechts een DVB-S tuner.

Met een SD ontvanger zal je dus op die transponder geen lock krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt het signaal sterk binnen? of blokkerig. ik zie dat je in nijmegen woont..dus meer voordeel.

Als ik het met blokken zou ontvangen , zou ik niet schrijven dat ik prima ontvangst had  :P

Voor wat het waard is , de signaal meter van de Skybox geeft 84% signal Intensity en 71% signal Quality

 

 

Je schrijft : En ik denk niet dat het aan de ontvanger ligt..want daarmee ontvang ik alles wat ik wil..

 

Niet dus !  Met mijn maxplus 2100 (SD ontvanger)  heb ik op die transponder een level van 79 met een kwaliteit van 63 % maar geen lock

 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals,welke tuner +type heb je?Kun je ook HD-zenders zien,dan heb je een dvb-s2 tuner

Nee ik kan geen HD zender zien...ik heb op HD zenders alleen geluid. Daarom dacht ik ..hij moet in ieder geval binnenkomen vervolgens geen beeld geven..Maar je zou ook wel eens gelijk hebben..Dus ik heb een Hd-ontvager nodig? ik heb een oude Medion ontvanger. 10 jaar oud apparaat maar werkt uitstekend. 

welke ontvanger beveel je aan? ik heb echt weinig te besteden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik kan geen HD zender zien...ik heb op HD zenders alleen geluid. Daarom dacht ik ..hij moet in ieder geval binnenkomen vervolgens geen beeld geven..Maar je zou ook wel eens gelijk hebben..Dus ik heb een Hd-ontvager nodig? ik heb een oude Medion ontvanger. 10 jaar oud apparaat maar werkt uitstekend. 

welke ontvanger beveel je aan? ik heb echt weinig te besteden

 

Je hebt PM

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...