roland Geplaatst: 19 februari 2013 Geplaatst: 19 februari 2013 (aangepast) Stel me volgende vraag, kun je pc's van andere leden beinvloeden? Rare is dat als bepaalde mensen hier actief zijn ik problemen heb, momenteel geen problemen maar.... zijn offline nu. Nou morgen meer, als ze terug inloggen. Roland 19 februari 2013 aangepast door roland Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120
Beheerder Michel Geplaatst: 20 februari 2013 Beheerder Geplaatst: 20 februari 2013 Kort en bondig: Nee, dat kan niet. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 20 februari 2013 Geplaatst: 20 februari 2013 Michel heeft volledig gelijk maar waaruit bestaan die problemen dan ?
Moderator ceesv Geplaatst: 20 februari 2013 Moderator Geplaatst: 20 februari 2013 Toeval bestaat? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
rudolfdebeer Geplaatst: 22 februari 2013 Geplaatst: 22 februari 2013 Tenzij je jouw IP bekend hebt gemaakt aan hun, door ze b.v. te mailen om een of andere reden, vrij onmogelijk. Je hebt van hun toch ook geen mailtje gekregen soms dat je geopend hebt????. Neem een goede virusscanner , ze zijn er al gratis. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
roland Geplaatst: 22 februari 2013 Auteur Geplaatst: 22 februari 2013 Pc maar een onderhoudsbeurt gegeven , zat behoorlijk wat rotzooi op. Hopelijk is probleem verholpen. Even dit nog, regelmatig bovenaan, in het midden komt er een balkje met enkele blokjes die pinken, stel me als pc-leek steeds de vraag, wat het zou kunnen betekenen? Alvast dank, Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120
Ronsworld Geplaatst: 22 februari 2013 Geplaatst: 22 februari 2013 Toevallig net als je op "markeer dit forum als gelezen" hebt geklikt? Dan hoort dit zo. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
rudolfdebeer Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Hmmm, zag ik alleen als shareware versie van die Elecard renderer in Progdvb verlopen was. Kreeg je die wandelende blokjes in beeld, Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
theparasol Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Heb wel eens zo'n medion pc gezien waar ook het beeld van liep te "kriebelen" als je bepaalde websites opende met flashcontent. Enfin, een bios update gecombineerd met laatste videokaart driver en "het virus" was verdwenen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen