Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat zal niet gaan. De kaart en de officieële Total ontvanger zijn gepaired.

Vroeger kon men het boxnummer gewoon lezen in het menu van de officieële ontvanger, en deze invoegen in Cccam.

Maar een groot jaar geleden heeft Total TV een software update gedaan op al hun ontvangers.

Het boxnummer is nu niet meer leesbaar, en het wordt af en toe gewijzigd voor het geval één of andere fijnoor het kan uit de firmware halen.

Edwin

Geplaatst:

Misschien een vreemde vraag, maar ik heb gelezen op de site van Total TV dat er ook een mogelijkheid is om "Total TV international" aan te schaffen. Dit is dan beschikbaar op Eutelsat 16,0 met een "beperkt" aantal zenders. Ik neem aan dat dit wel alleen een losse smartcard betreft?

Voor het gehele scale is dit alleen in het land verkrijgbaar waar het ook aangeboden wordt en dan inderdaad met een box erbij.

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Geplaatst:

Misschien een vreemde vraag, maar ik heb gelezen op de site van Total TV dat er ook een mogelijkheid is om "Total TV international" aan te schaffen. Dit is dan beschikbaar op Eutelsat 16,0 met een "beperkt" aantal zenders. Ik neem aan dat dit wel alleen een losse smartcard betreft?

Voor het gehele scale is dit alleen in het land verkrijgbaar waar het ook aangeboden wordt en dan inderdaad met een box erbij.

Hoi ,

Dat hoeft natuurlijk niet ze kunnen een combinatie kaart met een aan de kaart gekoppelde ci cam verkopen, dan blijft het een gesloten systeem......

Groetjes............

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen