Sprietje Geplaatst: 22 februari 2013 Geplaatst: 22 februari 2013 Beste tom27955 Jij bedoeld waarschijnlijk de punt-lnb’s van Inverto, de multiconnect. Dat zijn de lnb’s die het meest gevoelig zijn voor regendruppels en zijn niemand aan te raden.
alfred de witt Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Single en twin lnbs zijn geen probleem op de visiosat, 3 quad of quatro lnbs vragen om extra ondersteuning voor de arm door een staaldraad of zoals bij zijn grotere broer de bigsat met aluminium stangen. Quad lmb alps is gewoon de beste, een goed alternatief vind ik de maximum rod serie. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
gps Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Ik heb het met aluminium stangetjes gedaan. 2
Sprietje Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 (aangepast) Beste gps Dat ziet er erg professioneel uit. De dikte van de hulpschoren juist gedoseerd en niet te hoog aan de zijkant van de schotel vastgemaakt zodat ze niet in de signaalweg van de invallende signalen van de schotel in de weg zitten. Je hebt zelfs gebruik gemaakt van Visiosat 4/1 diseqc-switches, VCOM 401 met maar 3dB verlies en 25dB isolatie in een mooie montagekast. Geweldig. Daar zul je lang plezier van hebben en een schoonheid om te zien. 23 februari 2013 aangepast door Sprietje 1
tom27955 Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Beste Gps Mooi werk !!!! ziet er perfect uit
wortellica Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Ik heb het met aluminium stangetjes gedaan. Idd ziet er keurig uit !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen