Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer altijd laatste versie van een programma te gebruiken. Maar gezien het feit dat OScam developers  dagelijks soms meerdere versies uitbrengen is dit niet te doen.

Wat doen jullie zelf:

- Versie die werkt laat ik staan.

- Dagelijks, wekelijks of maandelijks updaten

Ik ben ook benieuwd of developers altijd de laatste versie gebruiken.

Geplaatst:

Indien geen problemen laat ik huidige versie staan tot nieuwe flash.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Ik heb tijden telkens de laatste versie geïnstalleerd, maar kreeg het niet stabiel. (ongetwijfeld mijn eigen schuld door verkeerde config o.i.d.)

Na een half jaartje CCcam, OScam weer eens een kans gegeven.

Ik draai nu met "OSCAM 1.10rc-svn build #5741" vanuit het PLi menu en ik moet zeggen dat het momenteel retestabiel draait.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

• 2 weken later...
Geplaatst:

@theparasol,

dank voor je miniatuur waarmee je laat zien dat er al uitstekend gewerkt kan worden met een véél recentere versie van oscam. Ik ben ook bezig geweest met dezelfde versie, maar krijg dat niet aan de gang met dank :crazy:  aan denk ik, de "verkeerde" conf, server en user-files. Hier draait een werkende server-client configuratie met twee kaarten en ik weet.., "never change a running machine" maar ik wil ook wel up-todate blijven en gebruik kunnen maken van de nieuwste verbeteringen, oftewel zou je een tipje van de parasol willen oplichten en je licht hier laten schijnen? :D

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:

@ theparasal - ja mooi, zou u de huidige config willen delen met andere enthousiastelingen of geldt voor versies >=8500 nog steeds de OSCAM met originele CD of TVV kaart in Dreambox-sticky zoals deze in ditzelfde OSCAM forum is te vinden?

@ waterpas - de truuk is of wel alborland easybuild, maar ik neig steeds meer naar de simplebuild, daar is hier meer over te vinden; enige Linux kennis is vereist!

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...