Satori Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Nav de XP-SP1 leek het me verstandig deze uit te voeren. Ik heb de engelse XP versie, maar ik heb deze mbv een key van het web geïnstalleerd. Om die reden wordt de upgrade gewijzigd met de melding dat ik een illegale versie heb. Inmiddels heb ik een legale windows versie, maar ik heb geen zin XP opnieuw te installeren. Hoe kan ik mijn nieuwe key actief maken zoner opnieuw te installeren ? (De Key staat niet in de registry - het product-id wel). Alvast bedankt en groeten Satori
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Product-id weghalen.... Als het goed is herkend die de geldigheid niet meer en zal die om een key vragen om dit te bevestigen (eerst backup maken van register natuurlijk ik kan het verkeerd hebben...zal wel niet...haha)!!!succes Groeten
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Misschien heb je hier wat aan. http://www.tweaktown.com/document.php?dType=guide&dId=350
Satori Geplaatst: 19 september 2002 Auteur Geplaatst: 19 september 2002 Dit was precies de oplossing die ik zocht. Mijn SP1 staat er inmiddels op. Bedankt! Satori
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen