Ga naar inhoud


Sony kondigt de Playstation 4 aan!


Gerard 76

Aanbevolen berichten


je zou de spelletjes moeten downloaden,dus geen schijfjes meer.dus niet meer uitwisselen met vriend(en)(innen).vind het klantonvriendelijk.je zal wel de mogelijkheid hebben één "1" backup te maken,maar je zal het maar voor hebben dat die het ook maar begeeft.geef mij maar een console met schijfjes of iets in de aard van een memorystick dat je in het apparaat steekt.

ook geen 2de hands spellen verkopen en kopen (waren ze al blijkbaar in ander bericht al tegen).

als ze zo gaan doen,in de tijd van crisis,weet ik het niet hoor? :confused: .

meer dan 70% van mijn spellen zijn 2de hands oftewel van de winkel,rommelmarkt of beurzen waar ouders staan.

dus geen schijfjes is geen console. dus  :P voor sony .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach weet ik niet, toen de ps3 uit kwam na de xbox 360 was t ook niet goed, toen moesten ze een inhaal slag maken.

nu zijn ze eerder dan microsoft, we zullen zien of het te vroeg is.

daarbij in europa moeten we toch langer wachten, denk niet dat ie dit jaar nog in de schappen ligt.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt pas eind dit jaar... enigste waar ze denk ik een fout mee maken is dat hij niet backwards compatible is. Tenzij dit gedaan is omdat anders bepaalde innovaties niet mogelijk zouden zijn ipv hun Eigen 'steam' store te willen pushen.

 

Ik zit nog te twijfelen tussen PS4 of XBoX720.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind nin

 

Komt pas eind dit jaar... enigste waar ze denk ik een fout mee maken is dat hij niet backwards compatible is. Tenzij dit gedaan is omdat anders bepaalde innovaties niet mogelijk zouden zijn ipv hun Eigen 'steam' store te willen pushen.

 

Ik zit nog te twijfelen tussen PS4 of XBoX720.

ik vind dat nintendo dan klantvriendelijker is.bvb hun draagbare spelconsole's lusten al de cassette's van de nds,ook de 3ds,kunnen die game's aan :) .zoals sony,kan een psp_vita geen psp spellen aan,of je moet ze heraankopen en op het geheugen downloaden. :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nintendo is de Wii? Ik heb een Wii staan, vond het niet zo super. Niet slecht, maar had gewoon meer plezier met de PS3.

 

Ik sport 2 a 3x per week en als ik game wil ik lekker lui onderuit :)

 

Heb zelf geen Xbox en dat tesamen met wat ik bij vrienden met wel een Xbox doen mij erover denken nu over te gaan naar Xbox. Keertje wat anders zeg maar.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...