pendragon1 Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 [Frustratie] Vanochtend mijn basispakket aangepast naar Basis + HDTV pakket en EDLive. Bevestigings email gekregen en voor de zekerheid online een heractivatie van de kaart gedaan. Na 2 uur nog geen beeld. Ik terug naar mijn cd online, staat daar nog steeds basispakket. Ik bellen, blijkt dat er iets fout is gegaan. Lijkt me toch makkelijk ter herstellen, maar nee, ze kunnen dat wel doen, maar dan kost activeren geen 3,95 (per pakket ook nog), maar 9,95 per pakket. Ok, we zijn niet klantvriendelijk, dus bieden we geen excuses aan en we stellen ook niet voor om het dan voor 3,95 per pakket te doen, nee mijnheer daar kan ik niks aan doen.....ik zei: je maakt zeker een grapje? Nee, dat zit zo in het systeem. Ok, dan crediteer je toch wat. Dat kan ook niet. U kunt wachten tot volgende week, dan wordt het verwijderd en kunt u het opnieuw aanvragen. Nee, want ik wil perse dit weekend EDLive kijken. Na heel lang praten wordt het dan nu vanmiddag verwijderd en kan ik vanavond het opnieuw proberen aan te passen en te kijken of er beeld komt. Daarbij heeft het me een paar euro gekost aan bellen, wat normaal dus ook niet nodig zou zijn. Ik snap nu wel waarom er zoveel mensen een hekel aan CD hebben. Wat een totaal onklantvriendelijk bedrijf is dat zeg. Zij maken een fout, ik moet ervoor boeten door meer te moeten betalen of wachten tot volgende week. Ik ben benieuwd of het vanavond wel gaat lukken...... [/Frustratie] 1x DM900 en 1xDM800
Emekli Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Dat komt omdat ze op satelliet de alleen heerser zijn. Maar het zelfde geldt voor UPC, Ziggo, KPN en noem maar op, ook bij hen, veel fouten en zeer slechte helpdesk. Dat zijn helaas de geneugten van de moderne tijd. De klant betaalt en is tegelijkertijd de dupe. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
satcat Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Als je het HBO pakket bestelt dan duurt het 24uur voordat het geactiveerd wordt. Waarom zou EDlive dan wel binnen twee uur moeten starten? Ik vind dat je wel erg vlug loopt te klagen.
Snoopy Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 >>Ik vind dat je wel erg vlug loopt te klagen. Is toch gewoon een kwestie van goede automatisering. Wat ook zo krom is dat je je smartcard nummer op je telefoon moet intikken en dat ze dan nog eens uitgebreid vragen naar je adres. En wordt je doorverwezen kun je opnieuw beginnen. Als de abo afdeling een postduif moet sturen naar de activatie afdeling dan kan ik dit soort activatietijden begrijpen. Heb ook al meegemaakt dat activatie zelf doen niet werkte en na een belletje activatie door hun meteen wel werkte. Dan komt er nog een mailtje achteraan die uitlegt hoe je zelf kun activeren. Ja doei ! 1
pendragon1 Geplaatst: 23 februari 2013 Auteur Geplaatst: 23 februari 2013 (aangepast) Als je het HBO pakket bestelt dan duurt het 24uur voordat het geactiveerd wordt. Waarom zou EDlive dan wel binnen twee uur moeten starten? Ik vind dat je wel erg vlug loopt te klagen. Het ging niet specifiek over EDLive, maar om de andere feiten. Je hebt de helft maar gelezen schijnbaar. De hele aanvraag was niet goed gegaan, dus Basis --> Basis + HDTV Pakket en daarbij idd ook EDLive. Ik kwam daar zelf alleen achter omdat ik na een paar uur nog geen HD zenders kon zien en ik bij mijn CD zag dat er nog steeds basispakket stond. De rest kun je in mijn vorig post lezen. Jij trekt zelf veel te snel conclusies en ik vind je reactie dan ook dom en stom, maar dat komt vast omdat je niet goed leest....... 23 februari 2013 aangepast door pendragon1 1x DM900 en 1xDM800
guppje29 Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Bij UPC ishet niet beter hoor. Je abbonnement uitbreiden via de settopbox werkt zelden. en je moet minimaal 24 uur wachten en in het weekend 48 uur. Keer met internet ook gehad. duurde 48 uur voordat modem zou werken. Kon een monteur en had hem gebelt. hij logde in met z'n laptop en voerde het modem nummer is en binnen 1 minnuut werkte het. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
pendragon1 Geplaatst: 23 februari 2013 Auteur Geplaatst: 23 februari 2013 Mijn irritatie was vooral omdat de klantenservice bij CD niet meedenkt en klantvriendelijk is. Als iets niet goed gaat door een fout aan hun kant (ik had al een bevestiging per email ontvangen van de aanpassing) en ik bel ze dat ze dan niet zelf met het idee komen om de upgrade dan te doen voor hetzelfde bedrag als online ipv 2 x 9,95 te berekenen. KlantenService (service met een grote S) is o.a. dat je flexibel bent en als bedrijf met goede oplossingen komt. Ik heb ontzettend moeten praten om uiteindelijk het voor elkaar te krijgen dat ze via een andere afdeling vanmiddag de mislukte bestelling gaan annuleren en dat ik dan eind van de middag/begin van de avond de bestelling opnieuw kan doen. Of het dan wel goed gaat is nog maar afwachten natuurlijk. En ik weet dat dit bij CD niet alleen is, maar dat is mijn leverancier van TV beeld anders had ik het wel op het forum over UPC geschreven...... 1x DM900 en 1xDM800
donpedro Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 (aangepast) Blijkbaar is het schrijven van een goed computerprogramma om dit gewoon binnen een uur te laten werken niet binnen handbereik van CD. Je zou het volgende stukje eens kunnen lezen: http://www.iusmentis.com/contracten/email-rechtsgeldig/#Verklaringeninemail Denk dat je uit kunt komen op "Het toegezegde product is niet geleverd tegen de afgesproken gangbare prijs" 23 februari 2013 aangepast door donpedro VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x Unstable Oscam 11xxxx MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS
satcat Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 De tekst "Nee, want ik wil perse dit weekend EDLive kijken." heeft me misschien op het verkeerde been gezet dus ik pas de tekst even voor je aan. Als je het HBO pakket bestelt dan duurt het 24uur voordat het geactiveerd wordt. Waarom zou het HDpakket en EDlive dan wel binnen twee uur moeten starten? Ik vind dat je wel erg vlug loopt te klagen. Mocht je vanavond opnieuw kunnen bestellen gebeurt er precies het zelfde.Zolang het administratiesysteem van CDS de opdracht niet verwerkt heeft zal het callcenter dat niet kunnen uitlezen en lijkt het alsof er niets besteld is en gaat er tevens geen upgradesignaal de lucht in. Dat duurt 24 uur en soms nog wel langer. Bij CDS gaat nooit iets snel tenzij je iemand van de klantenservice te pakken krijgt en dat is niet makkelijk in het weekend. Ik hoop voor je dat je snel voetbal kunt kijken maar geduld hebben is het enige wat helpt. 1
alias haha Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Ik heb laast op mijn 2e kaart gewoon door de telefoon een film1 pakket er bij gepakt, duurde 10 minuten en ik had beeld, het zal er wel aan liggen welke dodo je aan de lijn krijgt, het kan dus wel vlug, maar als je zo'n student hebt die wat bij probeert te verdienen die er af en toe eens zit aan de helpdesk kan het misschien wat langer duren.. You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Littlesat Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Via de telefoon kost het 9,95...via internet 3.95... maar met de tweede optie moet je waarschijnlijk wel langer wachten. Blijkbaar wordt daar 's nachts data gesynchroniseerd... terwijl dat telefonisch direct kan/moet... Dat is gewoon IT Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
pendragon1 Geplaatst: 23 februari 2013 Auteur Geplaatst: 23 februari 2013 Jongens, nogmaals, het gaat niet om het lange wachten,....lees het aub nog eens door. idd via telefoon is het 9,95 en online 3,95. Ik had online besteld, er gebeurde niks, kaart heractivatie gedaan en toen ik bij mijn pakketlijst keek stonden de nieuwe er niet bij (wat dus wel moest). Toen heb ik gebeld, CD vertelde mij dat er bij hun iets fout was gegaan, maar ze wilden niet via de telefoon de abonnementen nogmaals doen en dan voor 3,95, maar alleen voor 9,95. Dat vind ik geen klantenservice. Dat is mijn punt. Ik heb het nu net opnieuw gedaan, want ik wilde die 9,95 niet betalen, dus hebben ze na veel zeuren via een andere afdeling vanmiddag mijn eerste aanvraag (die dus om 1 of andere vage reden mislukt was) verwijderd en kon ik het opnieuw doen. Nu ging het in 1 keer goed en had ik met 15 minuten beeld en ook op EDLive, dus niks 24 uur wachten daarvoor. Bedankt voor alle tips en fijn weekend verder! 1x DM900 en 1xDM800
satelliet123 Geplaatst: 23 februari 2013 Geplaatst: 23 februari 2013 Dat komt omdat ze op satelliet de alleen heerser zijn. Maar het zelfde geldt voor UPC, Ziggo, KPN en noem maar op, ook bij hen, veel fouten en zeer slechte helpdesk. Dat zijn helaas de geneugten van de moderne tijd. De klant betaalt en is tegelijkertijd de dupe. Komt mede omdat niet veel mensen bereid zijn te betalen voor een goede helpdesk zie bijv XS4ALL Vu+ Solo - Openpli Samsung UE32EH6030
Moderator ceesv Geplaatst: 24 februari 2013 Moderator Geplaatst: 24 februari 2013 Staat er ergens dat je bij online activatie binnen 2 uur beeld krijgt? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bigm Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Hmmm...het mooie is dat ziggo,upc canaldigitaal de helpdesk allemaal door hetzelfde bedrijf laten doen. maar op de site kan ik niets vinden over 2 uur. bij heractivatie wel 60 minuten. wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen