Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb sindskort een et4000 gekocht ( was eerlijk gezegd aan het twijfelen tussen de et5000 of dm800se en et4000),  hopelijk toch een goede aankoop gedaan?

maar ik ben nu aan het twijfelen wat het beste image is?

ik had voorheen een amiko alien 8900 dus dit zal wel een omschakeling zijn van een sh4 naar een mipsel box.

alleen heb ik er geen ervaring mee?

zou iemand mij kunnen helpen?

Geplaatst:

ET4000 staat hier ook en draait voortreffelijk met Openpli 3.0. Kun je zo ophalen op de site openpli.org.

Voordeel is, zeker als beginner, je hoeft er weinig aan in te stellen want vrijwel alles vindt de sofware zelf.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Openpli is naar mijn mening inderdaad een goede keuze voor de ET4000. Genoeg support te vinden als dat nodig mocht zijn, dagelijkse updates als je daar interesse in hebt (of bugs wilt verhelpen). 

1* DM800HD, 1* DM600, 1* ET5000, 1* ET4500 (plus wat nog op zolder ligt als reserve)

Geplaatst:

Het is gewoon een keuze die je maakt.

Die beide zijn ook goed en komen direct van Xtrend af. Stabiel zijn zeker wel. Zie het Duitse deel van het Xtrend forum.

Handig is dan wel als je over enige kennis van de Duitse taal beschikt. Ze zijn volgens mij vrij sterk op  Duitstalige gebruikers gericht.

Overigens kun je op je scherm uiteraard de Nederlandse taal kiezen.

Zelf gebruik ik ze weleens uit nieuwsgierigheid, leuk om eens te experimenteren. Nu draai ik op de ET9200 HDF v1r5 (ookDuits), heeft enorm veel mogelijkheden en zoals gezegd op de ET4000 draait OpenPli 3.0. Daar kan, mag, ik niet mee "rommelen".

Maar verder, met de backup van Pedro ben je zo weer terug op je vaste image.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen