Ga naar inhoud


Kpn viel weer weg en ik heb een ractie van hun gekregen op mijn mail


1pm

Aanbevolen berichten

Dze week viel voor de 30 x de kpn verbinding binnen 2 weken weer weg nav daarvan heb ik hun een mail gestuurd waarop antwoord van hun .

 

Geachte heer xxx

Naar aanleiding van uw vraag over uw internetverbinding kan ik u als volgt informeren:

Ik heb enkele controles uitgevoerd in ons netwerk en hierbij geconstateerd dat de verbinding van KPN weliswaar geleverd wordt, maar dat uw KPN Experia Box (het modem) niet werkt of uit staat.

Indien u gebruik maakt van een ander modem dat niet door KPN is geleverd, dan kunnen wij hiervoor geen ondersteuning bieden. Ik adviseer u dan om gebruik te maken van uw KPN Experia Box.

Vriendelijk verzoek ik u om daarbij te controleren of uw KPN Experia Box stroom ontvangt en aan staat. Mocht het probleem blijven bestaan ondanks dat uw KPN Experia Box aan staat, dan adviseer ik u om de bekabeling te controleren. Gebruikt u hiervoor het aansluit-overzicht dat meegeleverd is bij het doe-het-zelf-pakket.

Mocht het aanzetten van het modem en het controleren van de bekabeling het probleem niet oplossen dan adviseer ik u om het modem te resetten.
Reset instructies vindt u op de volgende servicepagina van kpn.com:
http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bin/kpn_customer.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=10641

 

Verder vraagt u in uw mail om een compesatie voor de geleden schade , ik kan uw zeggen dat dit niet van toepassing is bij u wilt u daarom als reden wat u opgaf het lidmaatschap wil opzeggen is u keus kpn heeft genoeg klanten die wel tevreden zijn .

Dus zegt u dit op ga uw gang wij staan niet op klanten als uw te wachten

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

 

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


vind het merkwaardig,ben nu wel belg,maar zo'n antwoord als in de laatste zin,heb ik nog nooit meegemaakt.meestal als je hen meldt dat je het contract wil stopzetten,doen ze nogal een inspanning om je van gedacht te doen veranderen.ik heb het al bij diverse providers gedaan.

of het moet zijn dat de nederlandse providers anders werken dan hier in belgie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het merkwaardig,ben nu wel belg,maar zo'n antwoord als in de laatste zin,heb ik nog nooit meegemaakt.meestal als je hen meldt dat je het contract wil stopzetten,doen ze nogal een inspanning om je van gedacht te doen veranderen.ik heb het al bij diverse providers gedaan.

of het moet zijn dat de nederlandse providers anders werken dan hier in belgie.

3 opmerkingen boven jou even lezen...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tenzij je hetzelf lastig wil maken eist KPN dat jouw modem WL/router in de meterkast max 2 mtr verwijdert van hun IOP moet zitten.

Je moet daar dan al over een stopkontakt beschikken.

 

1. - oncontroleerbare situatie.

2. Alleen in te grijpen dor lange ethernetkabel of met standaard onder  op modemstaande WPA code (zeer omslachtig) in te loggen op homepage router. Komt vaak voor op een Experiabox tegenwoordig. TG787 had dit probleem nauwelijks

 Kun je met een homeplug iets aan doen indien dubbel stopkontakt. Lange ethernetkabel is niet zo duur en/of makkelijk te maken.

3. Brandgevaar. Die goedkope prullen komen makkelijk aan de 40 graden en branden door. Dus toch maar uitzetten.

4. Ik draai al 10 jaar 15 mtr van IOP verwijderd zonder problemen

5. KPN ondersteunt geen andere dan kleine features basic van hun eigen Experiaboxen op een PC.

Portforwarding etc op gameconsoles jouw probleem. Schermen ze ook altijd mee. Je krijgt bij benaderen service desk de meest verschillrende antwoorden.

 

Wat is zinvol:

1. Gratis Modem

2. Gratis monteur

3. Laten resetten netwerkkaart in de centrale bij te lage DL snelheid door hepldesk als ze zo gewillig zijn en jij het professioneel aanpakt.

 

In theorie zou je minder uitval/ hogere DL moeten krijgen Helaas heeft een Argos meter van KPN contractor aangetoond dat bij mij centrale om de hoek niet meer dan 12-18 zal doen ik betaal voor 40!!!!! Maar ik krijg wel eens 1 tot 5

 

ook verzint helpdesk het dat je passwoord username zou moeten veranderen omdat je niet op de email komt. Vaak een software bug bij hun wat ze proberen. log zelf even in op de CS Maranello om je oude te herbevestigen (gewoon login en loguit) is probleem vaak weg (Altijd) en hoef je niet alle accounts en PC's en mobiele phones aan te passen.

 

Andere discussies is tijd verdoen. Overstappen is alleen verandering en ook geen garantie op verbetering. Groot nadeel je Email adres gaat niet mee zoals telnr op mobieltje. Naar een kabelprovider lijktt aanlokkelijk maar heeft veel meer storingen. All in one abbo's acht ik niet zinvol. Jouw hele communicatie hangt op aan goedkoop modempje .................. zo'n analoge lijn is heel wat waard. Eens op 10 jaar storing. Digitaal wil zeggen 0 of een oftewel alles of niets. (niet helemaal waar in de satwereld waar je met error correctie nog iets aan de stream kunt doen). Haten jullie ook niet dat onleesbare CD-tje 2 jaar later? Ik ben niet zo ontevreden na 20 jaar vanaf Planet tot nu. Heb je technische problen kun je beter met monteur of hier in de groep aan tafel komen. Dat Experiaforum lees ik niet meer.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk...

 

Leg eens uit waarom er in dat "vreemde stukje" er steeds een spatie tussen het laatste woord en de leestekens zit, en bij jou ook.

In het eerste stuk zit deze fout niet..

En dan heb ik het nog niet eens over de schrijffouten.

 

Busted!

 

Dus wees een vent en geef het gewoon toe.

 

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is niks van mezelf aangevuld deze mail heb ik zo gekregen van kpn , heb wel nog contact met hun gehad en inmiddels zijn ze met een oplossing bezig.

Dus ik ben eens benieuwd wat hieruit gaat komen .

 

1pm

 

Wat wilde je dan met deze posting bereiken?

 

Want ik zie nergens een vraag.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder vraagt u in uw mail om een compesatie voor de geleden schade , ik kan uw zeggen dat dit niet van toepassing is bij u wilt u daarom als reden wat u opgaf het lidmaatschap wil opzeggen is u keus kpn heeft genoeg klanten die wel tevreden zijn .


 

Dus zegt u dit op ga uw gang wij staan niet op klanten als uw te wachten
 

Zelden zo gelachen om deze onzin.

KPN die schrijft: "wij staan niet op klanten als u te wachten". Hier ontbreekt iedere vorm van professionaliteit...dus dit heeft niemand van KPN geschreven. Afgezien van de schrijffouten en het ontbreken van leestekens.

Ik hoop dat je nog meer van dit soort lulkoek post want dan heb ik iedere morgen weer wat om te lachen. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...