Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

van mij ligt wifi continu aan als ik thuis ben,en 3G als ik op verplaatsing ben,en ik kan toch 2 dagen weg.ik zet hem 's nachts wel op vliegtuigstand.als ik hem lang niet gebruik,dan gaat wifi automatisch op standby.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Hoi,

Ik had ook het zelfde accu probleem,maar na een hard reset, kan ik heel de dag intensief gebruiken.

Voor diegene die niet weten hoe de hard reset werkt:

zie: http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-s3-hard-reset.html

I HaVe A DrEaM, oNe DaY, EvErY ChAnNeL WiLl Be FtA

Martin Receiver King.

Dreambox 8000HD- Se -openPLi

-Azbox Premium+ PVR.RTi Core v1.0 Enigma 2

-Xtrend ET-9000 -OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110525_

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Geeft een heel kleine verbetering.

Maar Samsung belooft al vanaf Januari een betere accu, en een nieuwe batterij klepje waardoor je telefoon ongeveer 4 mm dikker wordt.

Alleen kan ik geen zaak vinden die het verkoopt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Het grootste probleem zijn gratis apps. Niets is voor niets en in de app wordt als compensatie reclame getoond, om de maker toch geld op te leveren, die continu nieuwe data ophaalt vanaf het internet. Dit vreet stroom. Email instellingen kunnen ook een zware wissel trekken op de accu. Als deze de email ophaalt als push (dus vanuit de server wordt het direct op de telefoon gezet) is het verbruik veel hoger dan als je bijvoorbeeld elke 5 minuten even laat kijken of er nieuwe email is.

Een zwaardere accu is gewoon een lapmiddel. 

Misschien als vergelijk.

Wifi staat standaard aan bij mij. Email via push, normaal gebruik 's morgens om 6:30 van de lader en 's avonds om 23:00 met 50 à 70 % weer aan de lader. Maak bijna geen gebruik van Free apps.

Op vakantie buitenland: geen wifi aan, Email via pull (om de 5 minuten) 3g uit. (als extra een msn achtig programma aan) 's avond nog rond de 80%. Maak wèl gebruik van internet maar heb 35 Mb data per dag vandaar 3g uit als hulp om er niet overheen te gaan om te ontmoedigen dat ik nog even verder ga kijken.

Wel een iPhone 5 :)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

• 3 maanden later...
Gast Koffieshop
Geplaatst:

Ik denk dat je iets moet veranderen in de setting ik ben een APPLE user en mijn zoon een ANDROID user ...

kijk tog maar eens in de settings zeker daar wat te vinden

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik heb de galaxy SIII mini gehad,en waar ik verblijf veel beton en ijzer,was de batterij met 3G al na 4 uur leeg.zonder 3G ging die 1 dag.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

in instellingen onderaan de bladzijde ontwikkelaarsopties kiezen, in deze

bladzijde bovenaan aanzetten en dan onderaan de bladzijde achtergrondprocessen deze

staat standaard op standaardlimiet die moet je op hoogstens 4 achtergrondprocessen zetten.

je zal merken dat dit heel wat scheelt.

ps; na een nieuwe opstart staat deze terug op standaardlimiet dus ff terug veranderen.

grtz Philip

aangepast door dirocca

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Je hebt de wifi continu aan? Of alleen wanneer het scherm ook aan is?

Je kunt dit instellen in het netwerk menu, via geavanceerde instelkingen.

zo dat gelden voor alle smartphones ?

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

zo dat gelden voor alle smartphones ?

merk dat de accu van Samsung sneller leeg is dan de Xperia.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...