Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hi satters,

Vroeger kon ik mijn ET9000 benaderen via Openwebif, maar nu wordt er gevraagd naar gebruikersnaam en wachtwoord. Poort stond eerst op 80, nu op 81 gezet, maar werkt ook niet meer.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

groetjes.....

aangepast door Sonnic

Geplaatst:

Ik denk dat je in de instellingen van OpenWebif "Enable Authentication" even op nee moet zetten.

Poort staat hier gewoon op 80.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst: (aangepast)

menu/applicaties/openwebif

enable http authentificatie op nee zetten?

(sorry,had vorige post nog niet gezien)

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

@Ronsworld, metoo,

Bedankt, inderdaad na het op  " nee " zetten werkt het weer. Wel raar, ik heb helemaal niet aan de instelling gezeten, maar goed

hij werkt weer.

Is het ook mogelijk om de ET op een andere lokatie te bedienen en te kijken? Of is dat erg ingewikkeld?

Geplaatst:

Ik neem aan dat als je buiten je eigen netwerk tv wil kijken van je schotel het wel gaat beveiligen met een paswoord ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

• 2 weken later...
Geplaatst:
@stevie-v,

Sorry, voor de late reactie, had de laatste tijd een beetje druk.

Ja ik wil buiten mijn netwerk kijken.

Kan ik ergens step for step stappenplan vinden hoe dit te doen.

Ik ben voor mijn werk regelmatig in Belgie en duitsland en heb daar geen TV, wel internet, dus zal dit een uitkomst zijn.

Geplaatst:

Ik heb nu DreamStream E2 geinstalleerd. Kanalen schakelen wel op mijn ET9000, maar ik krijg geen op mijn Laptop.

Hij geeft een animatie aan dat ik de netwerkkabel moet aansluiten. MOet ik ergens instellen om via Wireless te kunnen streamen?

Geplaatst:

Oke, ga ik dat even proberen.

Ik heb "20 MB " (werkelijk 1.7MB download speed ) internet snelheid dus.... dat moet toch snel genoeg zijn, toch?

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik kan wel schakelen via  DReamStream E2  en heb BVN geschaled, maar kan nog steeds geen beeld krijgen.

Via data Logger krijg ik het onderstaand info;

18:11:03: Error: GSTR ERR [Demuxer: Could not determine type of stream. => gstmpegtsdemux.c(2696): gst_mpegts_demux_sink_event (): /GstPipeline:DreamStream/GstMpegTSDemux:Demuxer:

No valid streams found at EOS].

moet ik soms toch iets instellen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...