Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik draai momenteel OpenPli 3.0 en ik denk dat ik sinds mijn laatste software update een probleem heb met mijn afstandsbediening. Als ik op de radio of TV knop druk, dan wordt niet de radio of TV ingeschakeld, maar zapt hijtussen de vorige zenders. Pas als ik een bouquet open zet en dan de TV of radio knop in druk, kan ik wel naar de radio of TV bouquet overschakelen. Heeft iemand hier ook last van en zo ja is hier een oplossing voor?

Geplaatst:

Hallo Loui

Ik heb dat probleem ook. De regel (HD-pakket van 23 febr.) bovenaan rechts in de favourietenlijst staat bij het inlezen van de settingslijst netjes boven aan. Klik deze aan met pijltje naar beneden met blauwe toets dan zie het (HD-pakket van 23 febr). Ik klik daarop en krijg dan de tv-kanalen te zien en het werkt.

Ga ik daarna naar radio en weer terug dan is het (HD-pakket 23 febr.) regel weg en kan ik niet meer terug naar tv.

Wat me op valt is dat bij een herstart een kanaal niet gelijk begint. De herstart blijft bij de sneeuwfoto steken.

Groet Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Geplaatst:

Ga ik daarna naar radio en weer terug dan is het (HD-pakket 23 febr.) regel weg en kan ik niet meer terug naar tv.

Dat komt omdat je dan in de Radio boeketten lijst zit..

Geplaatst:

Ik heb op 16 februari al melding gemaakt van dit probleem op het 'Update troubles' forum van PLI. De nightly build van 7 februari heeft het probleem nog
niet, die van 14 februari wel. Klaarblijkelijk is er ergens in die tussenliggende periode iets niet helemaal goed gegaan. Gelijkertijd klagen er ook mensen over de timeshift functie. Zou er verband kunnen zijn?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...