KoosKoets Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Geplaatst: 6 maart 2013 Ik heb nu 3 suggesties gekregen: 1 die nieuwste versie met dream up erin zetten 2 condensators nakijken 3 de tuner eruit halen 1. Ik ben met de eerste begonnen. Helaas niet gemakkelijk want een computer heeft geen seriele port meer tegenwoordig, maar goed, een oude pentium van de zolder gehaald, met XP. Dream up versie 1339 gebruikt Dream up herkent de juiste box (log box type DM800) maar dan een error melding in een apart venster: " is not a valid integer value 2. doos opengemaakt. Condensatoren lijken in orde, alhoewel ik geen expert ben 3. tuner eruit gehaald. Weer opgestart zonder tuner. Krijg een omgekeerde boot aan het strand te zien.Dan het video input select scherm! Bingo!!! Snel iets ingevuld en inderdaad, hij is normaal opgestart. Ik kan dus concluderen dat de tuner kapot is. Dus "iemand" heeft gelijk gehad, haha. Is het nog de moeite waard die te vervangen? Mijn DM800HD wordt altijd gloeiend heet, je kunt er een ei op bakken. Mijn 800SE is hooguit een beetje warm. VU+duo2, wave frontier t90, Openpli, 4 LNBs (Astra 1,2,3 en HB)
Mojo Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 Welke rev is die tuner? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
jvd1971 Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 Ik heb voor €45 de nieuwe tuner erin gezet. Ik denk dat je voor dat geld nergens zo'n receiver kunt kopen
KoosKoets Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 Ik heb er inmiddels een nieuwe tuner ingezet en hij loopt als een zonnetje. Allen hartelijk dank voor hulp. Ik was er alleen nooit uit gekomen. 1 VU+duo2, wave frontier t90, Openpli, 4 LNBs (Astra 1,2,3 en HB)
Gerard 76 Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 Fijn dat het weer OK is nu Mooi om te lezen dat je met hulp en tips van de leden je box weer werkend hebt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen