Ga naar inhoud


Vlaamse zenders kijken DVB-T


rudolfdebeer

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

heb geweest naar een verdeler,en wordt niet meer aangeboden,ze proberen de resterende klanten over te halen naar digitale kabeltv.vindt het eigenlijk schandalig.ze zeggen dat de infrastructuur slecht is en daarom bouwen ze het af. :confused:

in alle landen gaat het behalve hier;

oftewel:

verliezen ze er teveel aan,en willen ze het kwijt.

oftewel:

hebben ze bar slechte decoders.

als ze toch niets ermee doen,dan zouden ze best hun huur aan nordkring opzeggen,zodat andere geïntereseerden het kunnen huren en wel in orde bij de mensen brengen.het gaat bij de buurlanden,dus hier moet het ook toch lukken  :confused: .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet enkel in vlaanderen, gaat in Nederland en Duitsland op gelijke trijd. Analoge pakketen worden uitgekleed en de opmars naar pay on demand/per view is begonnen. Neemt niet weg dat als ikin  belgisch ziekenhuis lig ik hele mooie vlaamse kanalen kan bekijken. jullie commercieelen.

En vraag me af waarom die bij ziggo niet optioneel in aanbod kunnen. Die crime zenders hoef ik niet 5x het zelfde. Zal het maar niet zeggen.

In de oude tijd vond ik de BRTF (waals) ook sterke programmas hebben. Ik ben nog van de Nonkel Bob en Tante Terry generatie. Werd hier ook veelvuldig bekeken naast Zeppos, Johan en de Alverman, etc. En jullie hebben verdomd goede TV-series van eigen bodem.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook benieuwd wanneer de DVB-T 2 zenders zullen te zien zijn in de lijst, ik kan ze helaas niet bekijken want heb geen module voor een smartcard.
Kijk digitale TV via een andere aanbieder, even Off Topic, we zullen "misschien" moeten gaan betalen als we reclame van opgenomen programma's willen gaan doorspoelen, kan het nog slechter, bovendien kan ik met de DVD recorder niet meer opnemen van zenders zoals Disney Channel en Disney XD, programma's zijn beveiligd tegen kopiëren. Gelukkig hebben de commerciële en publieke zenders hier geen last van, anders wordt de DVD recorder waardeloos.

Afwachten dus op de DVB-T 2 zenders want die heb ik nog niet in mijn lijst zien verschijnen, het zijn altijd maar 12 zenders die gevonden worden.
Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Alphasat

Nederland 1, 2 en 3 zouden pas van begin mei beschikbaar komen in DVB-T 2 via Telenet.
Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is toch raar dat er geen nieuwe klanten meer mogen bijkomen  :confused: .maar ja,zit er zeker niet op te wachten hoe ik lees,dat timm1983 al van bepaalde zenders niet meer kan opnemen.vroeger kon je omzeilen,maar blijkt dat ze hun macrovision vijs dichter hebben aangedraaid  :angry: .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Digitale TV, het is er allemaal niet op verbeterd, zappen duurt langer dan bij analoog, vooral kanalen als CNN, Disney Channel en Disney XD zijn niet meer opneembaar met de dvd recorder? Gelukkig kan ik van de rest van de zenders nog programma's opnemen. Eén, Vier en vtm zijn mijn favorieten en 2BE (te veel geweldprogramma's en ben daar niet voor te vinden) en Vitaya mogen ze van mijn part afschaffen.
Timm

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Timm

 

Google eens op macrovision on off dvd recorder. Niet dat ik behoefte heb van die kanalen wat op te nemen.

Als je een Sam smatrtv hebt met een externe HD of USB stick moet je eens kijken of die het wel doet.

Word wel versleuteld opgenomen en alleen op die smarttv weer afspeelbaar. (DRM control). Disney verdient al decennia lang fors aan oude films.

50 euro voor een DVD van hun vind ik dus duidelijk teveel. Dat zappen langer duurt is evident. het is iets meer dan frequentie verzetten naar ander kanaal. Over het algemeen zappen de met CI voorzien zaken langzamer...... Pas op HD niveau is het beter dan de laatste analoge generatie.

Ik ben pas 1,5 jaar digitaal omdat mijn philips backlight clear LCD flat net zo goed op analoog was. Het is dat Ziggo teveel zenders uit pakket haalde

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...