flipje Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 ontvang geen film's meer op mijn pc wat moet ik opnieuw instellen op mijn satelliet ontvanger???help oude man van 90 lentes.grt .alvast bedankt.
SubSense Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 (aangepast) Welkom op het forum! Wellicht kunt u beter beginnen in het VU+ forum: http://www.sat4all.com/forums/forum/28-vu/ Zorg dan wel voor een wat betere omschrijving zodat de experts effectief kunnen helpen. Ik heb geen idee wat u bedoeld. En lees de regels even door: http://www.sat4all.com/forums/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules Succes!!! 25 februari 2013 aangepast door SubSense VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
Beheerder Michel Geplaatst: 26 februari 2013 Beheerder Geplaatst: 26 februari 2013 Inderdaad. Vragen stellen begint met: - De vraag in het juiste forum stellen (in dit geval het VU+ forum) - Een duidelijke onderwerptitel gebruiken (alleen VU+ in je titel zegt niets....) - Ons vertellen welke ontvanger je precies hebt, wat voor een smartcard je gebruikt, wat je zelf al geprobeerd hebt, wat er precies niet werkt enz. Je zult begrijpen dat met jouw huidige vraag niemand je kan helpen. Ik sluit daarom deze vraag en je kunt het graag opnieuw proberen met bovenstaande aanwijzingen. Bvd. Vragen stellen? Kies de juiste methode - Wees duidelijk met je vraagstelling en onderwerptitelWij houden dit board graag netjes. D.w.z. dat wij niet gediend zijn metmensen die hun berichten duidelijk in een verkeerd forum plaatsen ofhetzelfde bericht meerdere keren in verschillende forums plaatsen. Neemniet het onderwerp van een ander over door in zijn onderwerp een nieuwevraag te stellen die weinig of niets met het onderwerp te maken heeft.Heb je een vraag, open dan zelf een nieuw onderwerp met een duidelijkeonderwerptitel. Onderwerptitels plaatsen in de aard van "even eenvraagje", "help mij", "satelliet", "advies" of "is dit wat" gaan nergensover en zijn er de oorzaak van dat mensen niet meer de mogelijkheidhebben gericht te zoeken naar bepaalde berichten. Geef in deonderwerptitel dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht overgaat! B.v. "Voeding probleem Xtrend ET-9000" is beter dan enkel "Xtrendprobleem" in de onderwerptitel te vermelden. Door een duidelijkeonderwerptitel blijft het board overzichtelijk.Het is even belangrijk om leden die jou geholpen hebben met jouw vraagof probleem, dit als afsluiting van het door jouw geplaatste berichteven te laten weten. Het is niet prettig als leden de moeite nemen om jeuitgebreid te helpen en dan vervolgens niets meer van je horen. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten