Duwgati Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 Ik bezoek ook zeer regelmatig het engelse forum Digital Forums. Zijn er hier misschien nog meer mensen die daar een membership hebben? <BR>Een ander member van dit board en tevens bouwer van enkele pagina's van mijn website (Lucky Star) zou ook graag lid worden van Digital Forums, maar daarvoor is er nog iemand nodig om mijn aanvraag te supporten.<BR>Dus als er iemand op dit board een membership heeft bij D.F. meld je dan s.v.p. even.<BR>Bedankt<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 wat bedoel je D, gewoon lid? en wil je gewoon lid worden of meer?<P>mvg
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 @Radxnl<P>Ik zou dol graag lid willen worden van dit Engelse Forum (mede op aanraden van Duwgati), zodat ik mee kan discussiëren in diverse topics van dit Forum.<P>Normaal gesproken kun je je gewoon via hun Website aanmelden, maar blijkbaar hebben ze een ledenstop?<P>Als ik nu echter nog enkele "leden" kan vinden die mij als een "nuttig" lid aanbevelen, dan heb ik misschien kans dat ik ook de club mag "Joinen".<P>M.a.w. lijkt het je wat, geef dit dan effe door aan Duwgati hij is de "Kar-trekker".<P>Thanks,<BR>Lucky Star<p>[ 11-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 probeer je vandaag eens aan te melden met valid e-mail(geen hot/gmx etc mail!)<P>komt goe.
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 @Radxnl / Duwgati<P>Hartstikke bedankt voor de geweldige hulp! Ik ben nu ook een member!!<P>We will meet again!<P>Thanks,<BR>Lucky Star
Aanbevolen berichten