dolphs Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Hallo, ik heb mijn atom d525 met nvidia chip maar eens omgebouwd tot htpc. Het enige wat het ding eigenlijk moet kunnen is streamen van mijn dm8000 naar xbmc. Hoe gaat dit precies in zijn werk, ik ben mij bewust van deze wiki, maar ik weet niet of het met frodo nog makkelijker zou moeten zijn. Of kan ik beter naar een ander pakketje uitkijken, bijvoorbeeld enigma2pc. In feite zal het ding alleen maar gebruikt worden als echte client om (HD) materiaal af te spelen via NAS, DM8000 of lokaal via blu ray. Dank voor het meedenken alvast! Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Layzzzz Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 XBMC > Settings > Addons > Disabled addons > PVR Addons > VU+ Enigma2 selecteren/configueren/instaleren. en XBMC maakt verbinding met je dreambox. Er moet wel een webif op de dreambox staan, dat wil zeggen dat je de dreambox moet kunnen benaderen via je browser. OpenPLI heeft dit standaard ingebouwd. Als je er niet uit komt msg maar. Voor enigma2pc moet je een tuner in je htpc hebben.
dolphs Geplaatst: 1 maart 2013 Auteur Geplaatst: 1 maart 2013 OK dank - dat is gevonden - nu ga ik verder om te proberen mijn remote te pairen met bluetooth, dat lijkt hardware technisch te kunnen (xbmcbuntu):. :~# lsusb<snip snip> Bus 002 Device 003: ID 0a12:0001 Cambridge Silicon Radio, Ltd Bluetooth Dongle (HCI mode)<snip snip> Nu nog zien op dit apparaat wil werken, iets voor het weekend Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen