Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik heb hier een computer staan,en zolang ik geen grafische driversoftware is er geen probleem.maar als ik een driver installeer voor de grafische kaart heb ik een blauw scherm zoals je kan zien in de bijlage.

ik heb dan windows 7 geinstalleerd,en de drivers gebruikt van windows,en na een anderhalf uur,had ik nog geen blauw scherm.

er zit 2 GB werkgeheugen in,een quad core processor en het is een assus moederbord,type weet ik niet van buiten.

waar zou ik de fout moeten zoeken?

alvast bedankt.

post-40019-0-42292100-1362073503_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
Probeer even een andere voeding ,wat van type voeding zit er nu in ,

en om  wat van  type en merk videokaart gaat het

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Zoek even naar bluescreenview. Dit handige tooltje kan je een hoop meer vertellen over de oorzaak van de bluescreen. Heb je toevallig nog een andere insteekkaart in je computer?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik had met een laptop ook een bluescreen met melding die hier veel van weg heeft.

De 1e keer was het een los zittend contact van het werkgeheugen.

De 2e keer hebben ze het werkgeheugen vervangen.

Ik zou zeggen doe eerst eens een memory test.

Geplaatst:

bedankt voor de reactie's,zal de tips hier even proberen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik hou het op een verkeerde driver.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Hoi,

als je niet weet welk moederbord erin zit hoe kan je dan de juiste driver instaleren?

Dus eerst opzoeken welk moederbord erin zit en dan de juiste driver downloaden vanop de site van de fabrikant.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...