Ga naar inhoud


Rebox 9000 loader


tonk

Aanbevolen berichten

beste forumleden, ik heb een rebox 9000 gekocht aug.2010. welke loader zit daarin? er staat mij iets bij van 1.23.

kan ik daar dan de nieuwste software op downloaden? of moet daar een nieuwere in? en zo ja, hoe doe je dat?

alvast bedankt voor de te nemen moeite.

ton könst

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wanneer je de Rebox in deep sleep zet, of van de netspanning haalt, en daarna weer inschakelt kan je in het display zien welke loader op je box staat.

 

Een andere methode is in het menu installatie te kijken bij systeem informatie.

 

Voor het vervangen van de loader  kijk je hier http://www.sat4all.com/forums/topic/327592-re-4000re-8000re-9000-loader-154254-als-ird-bestand-installeren/

 

Voor de laatste versie software is een upgrade van de loader software noodzakelijk.

 

Alles op eigen risico!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een maandje geleden ook de loader geüpdate van 1.19 naar 1,54 via de door Audioniek beschreven methode. Exact de stappen volgen en bij mij was het een fluitje van een cent en binnen enkele seconden gebeurd. De laatste Rebox firmware 1.11.30 er vandaag ook opgezet zonder problemen.

 

Succes

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oudere loaders hebben soms moeite om firmware groter dan 15 Mb te updaten. Dit resulteert dan in een melding 00x71 en een box die niet meer wil starten. Aanbieders van firmware voor octagon etc. (dit is dezelfde machine als de Rebox) raden een update naar 1.54 aan. Overigens heeft het bij mij met loader 1.19 altijd goed gefunctioneerd. Als bij jou 1.23 prima werkt kun je het zo laten.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...