Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik verander binnenkort van provider,en de nieuwe provider gebruikt de fritzbox de avm7360.

ik zie veel mogelijkheden,maar is die moeilijk te gebruiken?

ik zou 2 lijnen willen,de ene voor mijn fax,en dus de analoge poort.

ik heb hier 3 dect telefoon liggen en zou deze rechtstreeks op de fritz willen aansluiten met een ander nummer,dus de eerste vaste lijn.

ik zou ook een data stick willen insteken,waardoor het mogelijk is,in geval van nood via de gsm mast op internet te komen.

ik heb ook voor echolink nodig,dat ik poorten kan openzetten,is dit moeillijk?

heeft er iemand ervaring met dit type fritz positief negatief?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

zal echt niet anders of lastiger zijn dan de andere fritzboxen.

tenminste dat vind ik zelf ervan (en heb ook bij anderen al eens in de router gekeken)

maar in welk land woont uw fritzbox en welke provider heeft u op het oog?

ciao

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Dat is een zeer goed modem en alles wat jij wilt kan met hem.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

ik heb hier 3 dect telefoon liggen en zou deze rechtstreeks op de fritz willen aansluiten met een ander nummer,dus de eerste vaste lijn.

Ik weet niet welke Dect telefoons je wil gebruiken, maar niet alle Dect telefoons werken op die modem.

Door mij getest de Siemens Gigaset en de Philips Dect toestellen, je kan er dan wel mee bellen en gebeld worden maar de andere opties zoals het telefoonboek werkt niet.

Wil je het wel goed laten werken met alle opties, moet je de originele Fritz telefoons aansluiten op je modem.

http://www.fritzbox.eu/nl/products/FRITZBox_Fon_WLAN_7360/index.php?tab=2

FRITZ!Fon M2

http://www.fritzbox.eu/nl/products/FRITZFon_M2/index.php

FRITZ!Fon MT-F

http://www.fritzbox.eu/nl/products/FRITZFon_MT-F/index.php

PS een NAS aansluiten op een USB aansluiting werkt ook prima.

Grts.

Geplaatst:

Vandaag binnengekregen,en is inderdaad een van de beste router die ik heb.heb al een schijf aangesloten.en je kan gebruik maken van nachtelijk uren,als je niet gestoord wilt worden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

tot mijn verbazing,kan je ook faxen laten ontvangen en doorsturen naar een e-mail adres.of het werkt,ik weet het niet.

• Moderator
Geplaatst:

Heb je de telefoon blacklist al gevonden?

Een van de mooiste features van dit modem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb de vergelijkbare 7390 en daar ben ik meer dan tevreden over.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Geplaatst:

de fritz 7360 is ondertussen door belgacom als goedgekeurd modem geclasseerd

dit is alleen gunstig

Hopelijk gaat kpn adsl netwerk volgen naast hun brakke experia

Geplaatst: (aangepast)

Je kun je beter afvragen wat hij niet kan ben je sneller klaar !!!!

Ik heb hier de 7340 en een 7270 ze werken perfect.

Op aanraden van callvoip ben ik naar de fritz overgestapt en moet zeggen nog geen minuut spijt gehad.

aangepast door Cobus R

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...