Loui (K) Geplaatst: 3 maart 2013 Geplaatst: 3 maart 2013 Hoe krijg ik Mgcam aan de praat in Dmm image zonder extra plugin van GP. want deze plugin werkt bij mij ook geen softcam omdat deze er niet in zitten. en ook niet te downloaden zijn bij de laatste image van Dmm. Ik heb het geprobeerd met e2-mipsel-mgcamd_1.35a_100126.tar.gz maar die start niet ook niet als ik in usr/keys de juiste instellingen heb.
EBOR Geplaatst: 3 maart 2013 Geplaatst: 3 maart 2013 Probeer het met GP3 + cam feed DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Loui (K) Geplaatst: 3 maart 2013 Auteur Geplaatst: 3 maart 2013 Ik wil het eigenlijk eens zonder GP3 puur rechtstreeks in de Image. in principe wil ik exact het pad weten waar alles staat om daar in het vervolg eenvoudig te kunnen gebruiken zonder hulp van derden. snap je? Puur om te testen en zo.
Loui (K) Geplaatst: 5 maart 2013 Auteur Geplaatst: 5 maart 2013 Geen idee? ik weet wel waar deze komt te staan en zo maar mgcam start niet op daar zit het bij mij op vast.
jerpsx Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Je moet het .tar.gz archief uitpakken, geloof dat je dan vanzelf de mappenstructuur van de box terugziet. De binarie komt in /usr/bin gok ik, verder zal er denk ik een script in zitten wat ervoor zorgt dat de binarie vanzelf wordt gestart bij het starten van de box. Verder letten op de juiste rechten van de bestanden.
Loui (K) Geplaatst: 5 maart 2013 Auteur Geplaatst: 5 maart 2013 Ja klopt het vreemde is wanneer ik het via GP plugin doe en dan de volledige structuur eruit haal en daarna terug zet in een schone image dan werkt het niet, de Mgcam start niet op. Op een of andere manier wordt er iets gewist gelaten wanneer je de GP plugin verwijderd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen