schotelmaf Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Heb sinds een maand een 46ES 6570 van Samsung wat een top TV ! Maar heb nu een probleempje,bekabeld internet gaat goed maar WI-FI niet meer,wel gehad ! Ziet me draadloos netwerk wel maar krijgt geen verbinding na ingeven sleutel ! Zegt nadien Geen Geldig IP adres,als ik dit handmatig wil ingeven stuit ik op meer adressen Die handmatig moeten worden ingegeven maar die heb ik niet ! Wil perse WI-FI omdat me Ipad dan kan communiceren met met TV,dat gaat helaas niet bekabeld! Heb een Ziggo EPC 3925 modem/router en een Apple Airport Extreme router daar achter zitten ! Me overige Draadloos apparatuur werkt vlekkeloos !
satencom Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Zet de wifi even uit van de Ziggo EPC 3925 modem/router Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
schotelmaf Geplaatst: 4 maart 2013 Auteur Geplaatst: 4 maart 2013 Wi-fi staat uit van de Ziggo modem/router hangt nog een Apple Extreme achter ! Kan zowel op de Ziggo als de Apple Extreme geen verbinding krijgen !
Terradon Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Hoi zet je internet instellingen van je tv op DHCP en probeer het dan nog eens Groetjes..............................
schotelmaf Geplaatst: 4 maart 2013 Auteur Geplaatst: 4 maart 2013 Hallo Helaas heb ik,die optie niet in mijn menu van me Smart TV Gr Wim
Terradon Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Hoi, raar verhaal, is er dan een andere instelling zoals netwerkadres automatisch instellen.....kan me niet voorstellen dat je alles handmatig zou moeten doen, daar komen de meeste mensen namelijk niet uit zeker als je meerdere ip adressen gebruikt voor de diverse apparatuur. Groetjes.................
satencom Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 De Apple Airport Extreme router even van de stroom ,wil soms ook wel helpen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
schotelmaf Geplaatst: 5 maart 2013 Auteur Geplaatst: 5 maart 2013 Airport extreme van de stroom af gehaald voor enkele minuten,daarna ziet hij een MAC adres in de Airport App en zegt Verbinding uitstekend,dit MAC adres komt overeen met de smart TV maar krijgt geen IP adres ? Moet ik dit nu alles zelf instellen ? IP adres Subnetmasker Gateway DNS server Waar haal ik dit vandaan ?
Terradon Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Hoi, Dit kun je handmatig doen maar is veel werk, in princiepe moet zoals ik al eerder vermelde de tv dit zelf ook kunnen (dhcp instellingen), kijk eens bij ip instellingen van je tv en anders de tv resetten naar fabrieksinstellingen en dan de procedure opnieuw uitvoeren. Groetjes......................
schotelmaf Geplaatst: 5 maart 2013 Auteur Geplaatst: 5 maart 2013 TV terug gezet naar fabrieksinstellingen alle kanalen van kabel en satelliet opnieuw laten zoeken en opslaan,nadien geeft hij aan netwerkinstellingen ongewijzigd !!! DHCP optie zit niet in TV, en bij IP handmatig ingeven kun je verder niets wijzigen ! Kan er wel een LAN kabel inprikken maar dan ziet hij me IPAD niet,die is nl.me draadloos toetsenbord en afstandbediening ! Maar we blijven verder zoeken ! Bedankt. Alvast ! Gr Wim
schotelmaf Geplaatst: 5 maart 2013 Auteur Geplaatst: 5 maart 2013 Eindelijk het werkt weer ! Ik heb handmatig de adressen ingegeven zoals eerder beschreven,heb in me router gekeken naar de bestaande adressen en heb er wat omheen gefantaseerd ! Had even moeite met DNS server maar die nam ik over van me Apple TV wireless ,die nu bekabeld is ! Ben er blij mee want deze TV heeft een webbrowser en kan mijn IPAD als toetsenbord en afstandbedienig gebruiken! Allen bedankt voor het meedenken ! Gr Wim
satencom Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Mooi dat het weer werkt ,het is soms even zoeken Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen