Ga naar inhoud


Skin PD1LOI voor OpenPli 2.1 en 3.0.


Loui (K)

Aanbevolen berichten


Ik ben bezig geweest met Pli-HD1 skin en heb deze aangepast naar mijn skin uiterlijk, Het is een test versie dus vandaar er geen ipk bestand is. kopieer deze gewoon naar de root of usr\share\enigma2. wel eerst uitpakken. je hoeft de skin PD1LOI-full-HD niet te verwijderen, kan er gewoon naast.Dit is de 1920x1080 versie.

usr.rar

post-33346-0-99275600-1461856987_thumb.jpg

post-33346-0-38326100-1461857015_thumb.jpg

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Toch een hele mooie skin!!

 

Deze IPK file is niet goed ingepakt ??

(enigma2-plugin-skins-pd1loi-full-hd-night_0.1_all.ipk)

 

Bij het installeren via menu -> Applcaties -> Softwarebeheer -> installeer plugins lokaal -> enz. enz.  reboot de box ineens.

(diverse keren getest)

 

Ik heb deze plugin uitgepakt met 7 Zip, daarna de files handmatig op de juiste plaats gezet.....  en hup de skin werkt prima.

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een hele mooie skin!!

 

Deze IPK file is niet goed ingepakt ??

(enigma2-plugin-skins-pd1loi-full-hd-night_0.1_all.ipk)

 

Bij het installeren via menu -> Applcaties -> Softwarebeheer -> installeer plugins lokaal -> enz. enz.  reboot de box ineens.

(diverse keren getest)

 

Ik heb deze plugin uitgepakt met 7 Zip, daarna de files handmatig op de juiste plaats gezet.....  en hup de skin werkt prima.

 

Grts.

Volgens mij werkt het wel goed, er zit een reboot ingebouwd om de skin te starten. achteraf gezien klopt het wat je zegt namelijk bij reboot is de oude naam van de skin blijven staan vandaar deze niet werkt.

enigma2-plugin-skins-pd1loi-full-hd-night_1.2_all.ipk Deze werkt goed en heeft die reboot niet meer. Wel bij het deinstalleren, en er zijn een paar schoonheids foutjes weg gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem er op gezet maar op mijn Mutant werkt hij niet goed. Dubbel beeld in de omschrijving boven in menu links. Osd splitst zich in het midden. In epg komt onder het kleine beeld geen omschrijving. Nog hetzelfde als voor de test.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem er op gezet maar op mijn Mutant werkt hij niet goed. Dubbel beeld in de omschrijving boven in menu links. Osd splitst zich in het midden. In epg komt onder het kleine beeld geen omschrijving. Nog hetzelfde als voor de test.

Dat vind ik vreemd, omdat dit normaal niet kan. Weet je zeker dat er geen oudere versie blijft staan of onderdelen ervan? Je zou het eens moeten proberen bij een schone image. Ik weet bijna zeker dat ik alle dubbele teksten die links bovenin heb verwijderd. Er zaten i.d.d dubbel regels in het origineel van Pli.  maar die zijn er hier uit bij mij op mijn DM8000. En ik gebruik exact de zelfde skin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een nieuwe online flash gedaan. Ik heb wel settings behouden aangeklikt maar van de skin blijft niets staan misschien dat iemand anders het kan controleren op een ontvanger. Bij mij werkt het in ieder geval niet goed. Ik zal nog een test doen en laat het horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...