Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vorig jaar eindelijk de stap gezet en een heuse dreambox gekocht, een 7020 HD

Na een paar maanden spelen liep hij telkens vast.

De leverancier gemaild en stelde voor een update uit te voeren, toen deed hij het weer.

Enkele maanden later weer hetzelfde probleem, weer de leverancier gemaild, kwam thuis, updates uitgevoerd en nog wat andere goochelarij en hij deed het weer.

December 2012, WEER loopt hij steeds vast, aan en uitzetten was de enige oplossing en dan deed hij het weer, als je maar niet te veel ging zappen want dan liep hij weer vast.

Er stond softcam 2.1 op en openpli (versie weet ik niet)

Dit keer heeft de leverancier de DB meegenomen en is er nieuwe software geinstalleerd

Openpli 3.0

Kernel 3.2

Enigma 2013-03-03

CCcan 221

Vandaag is het weer feest, alleen het probleem is anders.

Ned 1, 2 en 3 doen het wel, rtl, 4,5,6 sbs etc doen het niet, dit geld voor HD en SD 

Ik begin er hopeloos van te worden en ben ondertussen wel klaar met de Dreambox, vroeger hadden we een Topfield en daar hebben we in 7 jaar geen enkel probleem mee gehad (1x een kanalen update moeten (laten) doen)

kent iemand dit probleem, heeft iemand tips, hoe los ik dit op....

Wie kan ons verder helpen ?

Geplaatst:

Als nederland 123 het wel doen en de rtl en sbs zenders niet dan denk ik daf er wat mis is met het abonnement van je kaartje

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

CCcam 2.21. als ik het goed begrijp en gelezen hebt, ik denk dat je moet updaten naar cccam 2.30 dan werkt de rest weer het vastlopen lijkt me een bootloader probleem, en kijk eens goed naar je pli is nu 3.0 las ik dus de nieuwste probeer eens de bootloader te vervangen ik denk dat je probleem dan weg is, kan ook wezen dat er in je pli een fout zit maar dat weten de boys die dream hebben wel te vinden voor je dus zet eerst maar de allerlaatste cccam of oscam staat hier op forum genoeg over..

Geplaatst:

CCcam 2.30 zit onder Softcams onder de blauwe knop.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik ben er al achter, Canal Digitaal loopt weer te blunderen.

Ik zal in een ander draadje omschrijven wat er gebeurt is, misschien dat een ander er ook wat aan heeft.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...