Sverige Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Het enige echte alternatief is om alleen naar de publieke omroep te kijken... via canaldigitaal... dat is gratis. Al de andere programma's kan je gewoon gratis op duitse of engelse zenders bekijken... zo doe ik het ook. Ik mis niets hoor... zoveel is er nou ook weer niet te beleven op de nederlandse tv.... (maar dat is mijn mening). Via de Duitse zenders heb ik alles wat ik hebben wil! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Mojo Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 De publieke omroepen en Regionale omroep zijn ook vrij te ontvangen via de ether. Daar heb je helemaal geen provider voor nodig. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Littlesat Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Je kunt zelf via myCanaldigitaal al je gegevens aanpassen... En controleren of dat goed staat... FF doen lijkt me!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Jeroen-123 Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Geplaatst: 6 maart 2013 Inmiddels contact gehad met Canal Digitaal per email. Het enige dat ze schrijven is dat het vanaf het begin niet goed gaat, ja duhhhh dat roep ik ook al steeds. Ik geef ze de punten waarop ze kunnen controleren dat dit niet aan mij ligt maar het enige antwoordt dat ik krijg is dat er een machtigingskaart onderweg is én ze hopen mij genoeg te hebben geinformeerd. Wel, ik ben niet van plan onder deze omstandigheden bij CD te blijven, dus maar weer gereageerd dat ik best de openstaande posten wil betalen, maar NIET de heraansluitkosten (die overigens al in rekening zijn gebracht terwijl ik niet eens ben aangesloten) Als ze dit niet snappen of niet willen snappen geef ik het wle uit handen aan de rechtsbijstand, dus zullen er vast handiger in zijn dat ik Wordt vervolgd
Annema Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Moet zo'n hele discussie met CD via dit forum ? Bovendien is het verhaal van één kant. Wat is de waarheid. Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
mebo870 Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Wat let hen om te antwoorden ? Als ze hun job fatsoenlijk deden zouden zulke mistoestanden niet of nauwelijks bestaan. The key to happiness. Stay away from idiots
Jeroen-123 Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Geplaatst: 6 maart 2013 Nou nee niks hoeft, maar je hoeft het natuurlijk ook niet te lezen. Voordeel van dergelijke discussies is dat ik weet dat ik niet de enige ben, het gebeurt dus (veel) vaker. Het andere voordeel is dat iemand die overweegt een schotel te kopen misschien 2x nadenkt en dan misschien toch voor een andere (betere) aanbieder kiest
Beheerder Michel Geplaatst: 6 maart 2013 Beheerder Geplaatst: 6 maart 2013 Precies, gewoon openbaar verder discussiëren. Dit soort zaken gebeurt bij CD al sinds jaar en dag. Als je een probleem hebt, is dat (zeker met de telefonische helpdesk) bijna niet fatsoenlijk op te lossen. Het is mij en talloze andere leden ook overkomen en dan zijn andere (potentiële) klanten dus gebaat bij deze informatie. Het is immers geen incident, maar een soort rode draad die door CD heen loopt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Cobus R Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Daarom die rode kleur van hun nu snap ik het stelletje prutsers. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
joop001 Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Ben het volledig eens met Michel. Het feit dat CD een monopolie positie in deze heeft ontslaat haar nog niet van het recht om hun bedrijfsvoering in de richting van de klanten naar behoren uit te voeren. Het ontslaat ons vervolgens niet van de plicht om haar te wijzen op tekortkomingen in het geleverde product. Dat dit alles soms bevreemding wekt begrijp ik, maar hierover zwijgen zal niemand helpen. Dat uitwassen ontstaan door de wijze van bedrijfsvoering van CD is navolgbaar. Overigens zal ik die uitwassen hier niet mee willen legitimeren, daar die zeker niet naar behoren zijn en ook niet leiden tot een duurzame oplossing. Maar om vervolgens al gelijk hele zware woorden te gebruiken als dat bij afname handelingen worden verricht die kunnen leiden tot een strafblad is wel heel straf. Het zou beter zijn als CD de uitwassen zou beschouwen als leerobjecten om vervolgens daarbij de vraag te stellen, hoe kan het dat ondanks een mooi en goed product, de waardering en respect van de klant dusdanig zijn dat ongewenste schadelijke uitwassen ontstaan? Om vervolgens een duurzame curatieve weg in te slaan.
wapper Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 hoezo monopolie positie? je hebt keuze uit meerdere tv aanbieders dus is er geen sprake van monopolie, oftewel digitenne, kabel, iptv.
DeBeek Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 digitenne, kabel, iptv. En die zitten ook op de Satelliet ??
xamuh8100 Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Klachten over CD? meld ze bij klacht.nl en ze reageren vrij snel ( via hun web-care ) Heb hiermee goede ervaringen. (want het is nu eenmaal al 25 jaar een groot , sloom, blunderend ,niet nakomende afspraken , monopolisten bedrijf )
DeBeek Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 want het is nu eenmaal al 25 jaar een groot , sloom, blunderend ,niet nakomende afspraken , monopolisten bedrijf Oprichting op 1 juli 1996 (MultiChoice), Dan leven we nu in 2021...
Johan45 Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Nog acht jaar te gaan, ik mag hopen dat ze dan hun zaakjes wel op orde hebben. Helaas geeft het verleden en heden geen vertrouwen in de toekomst van CanalDigitaal. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen