Ga naar inhoud


Blunders van canal digitaal


Jeroen-123

Aanbevolen berichten

ik ben een tevreden klant, kijk al  jaren via CD en verbaas me er over dat zodra er iets niet helemaal goed gaat er hier op dit forum een gigantische hoeveelheid bagger gespuid gaat worden (al dan niet terrecht), bedenk dat van de vele 100 duizenden klanten van CD er maar een zeer klein aantal hier hun gal komen spuwen (al dan niet terrecht)....

en ook ik heb wel eens moeten bellen met CD vanwege een misverstand, maar dat is altijd naar tevredenheid opgelost.....ik heb het idee, maar dat is mijn persoonlijke mening dat er vooral heetgebakerde personen met korte lontjes contact opnemen met CD.....en die bereiken juist het tegendeel en komen dan hier hun gal spuwen....

Hier ben ik het volledig mee eens. Doe er een slot op.

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nou er hoeft van mij geen slot op omdat er over dit punt toch ook gediscussieerd mag worden?

Alleen moet het ook mogelijk zijn voor abbonnees die tevreden zijn hun mening kunnen geven.Je zult het nooit iedereen naar de zin maken en er zullen zeker altijd dingen zijn die beter kunnen.Maar over elke misstap van CD een doodvonnis uit te gaan spreken gaat mij wat te ver omdat ik altijd probeer naar mijn eigen situatie te kijken.En die is over het algemeen tot tevredenheid.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een slot er op, sorry maar wat een onzin.

 

Ok, er word dus gesteld dat die paar ontevreden mensen hier hun gal komen spuwen

Mag ik je dan vragen waar al die reacties blijven van die mensen die zoooo te tevreden zijn ?! volgens mij zijn die in dit draadje zeer in de minderheid, dat zeg ook wel iets.

 

Daarbij is dit wel ineens een zeer actief draadje geworden (veel gepost en gelezen) ook dat zegt denk ik wel iets

aangepast door Jeroen-123
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een slot er op, sorry maar wat een onzin.

 

Ok, er word dus gesteld dat die paar ontevreden mensen hier hun gal komen spuwen

Mag ik je dan vragen waar al die reacties blijven van die mensen die zoooo te tevreden zijn ?! volgens mij zijn die in dit draadje zeer in de minderheid, dat zeg ook wel iets.

 

Daarbij is dit wel ineens een zeer actief draadje geworden (veel gepost en gelezen) ook dat zegt denk ik wel iets

 

Jeroen moet elke tevreden klant dan reageren?Het gaat er in dit draadje niet om of CD een goede provider is.Het blijkt dat daarover de meningen verschillen.

Het gaat  er om of een client problemen met CD heeft gehad en of dit is opgelost.Als dit wel het geval is mag dit toch hier gemeld worden?Dan hoeft het echt niet altijd zo te zijn dat deze mensen voor de rest zoooo tevreden over CD zijn.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteren bijna gemeld dat CD iets goed deed. :D

 

Nadat CD mijn stopzetten van film1 via email weigerde, had ik dit via het wijzigingsformulier, per post gedaan. Hierop kreeg ik binnen 1 week 3 brieven die aangaven dat mijn 2 kaarten (+ film1) volledig werden stopgezet. :(

 

Ik heb toen, bewust via email, aangegeven dat er wat fout gegaan was en tot mijn verbazing kreeg ik een reply dat e.e.a. rechtgezet zou worden. Jammer van de d bij "dit betekend", maar verder mijn complimenten. :)

 

Vandaag werd ik echter gebeld door iemand die duidelijk niet mijn opzegformulier had ingezien en ook niet op de hoogte was van de emails:

Waarom had ik alles stopgezet?.....Te duur?...... Oh, had je dat op het formulier al aangegeven?..... Of ik er aan gedacht had om alleen film1 stop te zetten? :angry:  

 

 

Hoe voorspelbaar........ :tired:

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Op zoek naar een tv 32" met dvb-S2. Ga naar de lijst van die monopolist. http://www.canaldigi...-televisies.pdf


 


Zie daar de Samsung UE32ES6100WXXN. als gecertificeerd!!!!  En volgens Samsung: GEEN DVB-S en GEEN DVB-S2.

Voor de zekerheid nog even gebeld met Samsung en.......... GEEN DVB-S en GEEN DVB-S2.


 


Een waardeloze tent dat canaldigitaal

aangepast door strikky
Link naar reactie
Delen op andere sites

De  FAQ van Samsung geeft aan dat de Samsung UE32ES6100WXXN voor CanalDigitaal geschikt zou moeten zijn.

Lees hier verder ..

 

http://skp.samsungcsportal.com/integrated/popup/FaqDetailPopup3.jsp?cdsite=nl&seq=446155

 

De Samsung site geeft alleen de specificaties voor de UE32ES6100 en is dus niet duidelijk over de WXXN .!

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het vrij makkelijk aan de achterzijde van de TV zien of die een ingebouwde sat-ontvanger heeft. Er moet dan een aansluiting aanwezig zijn waar je een F-connector op kunt schroeven. Een aansluiting dus met schroefdraad.


TV’s zonder ingebouwde satellietontvanger hebben alleen maar antenne aansluitingen waar je een coaxstekker zo in kunt steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De  FAQ van Samsung geeft aan dat de Samsung UE32ES6100WXXN voor CanalDigitaal geschikt zou moeten zijn.

Lees hier verder ..

 

http://skp.samsungcsportal.com/integrated/popup/FaqDetailPopup3.jsp?cdsite=nl&seq=446155

 

De Samsung site geeft alleen de specificaties voor de UE32ES6100 en is dus niet duidelijk over de WXXN .!

Ik lees bij

 

http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/led-tv/UE32ES6100WXXN-spec

 

nergens iets over satellietontvangst op dit toestel, en heb het ook niet op andere (vergelijkssites) gevonden.

Je leest onder deze link duidelijk DVB-T/C/C+

 

Ik heb toevallig onlangs een 32-inch led van Samsung moeten aanschaffen en heb niet anders geweten dan dat de ES6540/60 wel een satellietoptie heeft.

Vandaar dat dit model in Duitsland meer wordt aangeboden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg slordig van ze... maar als iemand klaagt sturen ze vast een gratis settop box ;)

 

Dan kan je weer over de M7-sat801  decoder klagen. Die box heeft de meest onwaarschijnlijke storingen.

Dus is er uiteindelijk voor de klant die dan met een tweejarig abonnement in de maag zit niets opgelost.!

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...