Ga naar inhoud


Blunders van canal digitaal


Jeroen-123

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

en jaar of 2 a 3 geleden stapten wij over naar een andere bank, dus moesten de incasso's worden gewijzigd.

Formulier aangevraagd en ingevuld, so far so good.

 

De incasso ging over naar de andere rekening en alles liep zoals het moest, dachten we.

Na een tijdje (jaar) kregen we bericht een betalings achterstand te hebben, onduidelijk waarom, bedrag over gemaakt en het werkte weer.

 

Een tijdje later weer een achterstand, gebeld met canal digitaal, flink boos geweest.

Bedrag over gemaakt en het werkte weer.

 

Het laat te raden, weer achterstand, gebeld en tot de conclusie gemomen dat ze een compleet ander bankrekening nummer hadden (oude rekening)

....

 

Meer mensen ervaring met het geklunsel van CD ?

 

Ik heb inmiddels al zo'n 10 jaar 'n abonnement, maar destijds waren er ook al genoeg verhalen over "rommelige" administratie bij CanalDigitaal. Tegelijk was het toen nog mogelijk om het abonnement steeds via acceptgiro te betalen. Dat systeem houd ik nog steeds aan, want CDS heeft bij andere abonnees ook wel 'ns de neiging gehad om teveel af te schrijven of extra bedragen (zoals het bekende SECA3 kaart debakel).

Ik kan iedereen aanraden om nooit automatische incasso's te geven aan bedrijven zoals CDS - je kan het beter in eigen hand houden.

 

CDS is niet alleen trouwens. Casema (nu Ziggo) net zo'n rampen administratie, heeft indertijd bij mij ook wel 'ns dubbel afgeschreven of aanmaningen gestuurd voor een aansluiting die allang niet meer bestond. Zelfs een kopie van hun eigen schriftelijke bevestiging van de afsluiting, was niet overtuigend voor Ziggo zelf.

aangepast door Powerbooky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook nog nooit geen probleem gehad en als ze beginnen te klooien laat ik het eenvoudig storneren bij de bank.

Bij elk bedrijf sluipen er fouten in de administratie. Wil niemand maar gebeurt. Als het maar opgelost wordt en tegenwoordig ook nog eens kan worden aangezien vrijwel niemand "alle" rechten heeft in dit digitale tijdperk verloopt het soms over zoveel schijfjes dat het praktisch gemakkelijker is abbo op te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...