Hensat Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 Als ik een scan uitgevoerd heb,krijg ik een mapje last scan ,alleen weet ik niet welke zenders daarvan nieuw zijn.Een aantal jaren geleden kwam er een uitroep teken te staan bij de nieuw gevonden zenders.Ik gebruik een image van OpenPli .Wie kan mij helpen zodat ik duidelijk kan zien welke nieuw zijn? mvg henry
icesat Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Als je de zenderlijst met dreamboxEDIT inlaadt; zijn de nieuw gevonden zenders (oranje) gemarkeerd en staat er ook een N achteraan (bij tabel Vlaggen). Zelf gebruik ik DMM OE2.0/GP3 image en daar heeft iedere sat een map Nieuw, waarin de nieuw gevonden zenders staan. Als dat bij openpli niet zo is, zal je het met dreamboxEDIT moeten doen.
Hensat Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Geplaatst: 6 maart 2013 oké bedankt ,ik ben nu de VTI image aan het testen ,ik had met OpenPli een probleem met dat mapje nieuw
Hensat Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Geplaatst: 6 maart 2013 (aangepast) het werkt weer ,nieuwe zenders staan gewoon in de map nieuw ,op één of andere manier ging er iets mis.Met een nieuwe settingslijst er in werkt het weer.Map nieuw gevonden kun je voor het scannen gewoon leeg laten maken. 6 maart 2013 aangepast door Hensat
icesat Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 (aangepast) het werkt weer ,nieuwe zenders staan gewoon in de map nieuw ,op één of andere manier ging er iets mis.Met een nieuwe settingslijst er in werkt het weer. Mooi dat het weer werkt. 6 maart 2013 aangepast door icesat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen