Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de 5 maart versie 2013 zit een bug in de timer aanpassingen.

Zo kun je bij marge de tijden niet aanpassen. en in de timer zelf de tijden niet veranderen.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb vanmorgen een update gedaan ik heb ook een ultimo ik heb daar geen last van,ik denk ook dat je dat beter op de pli site zelf even kan vermelden

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Dat weet ik niet je zou het eens op het pli forum kunnen vragen

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst: (aangepast)

die hebben een eigen site waar je hulp mbt pli kan krijgen en je je vragen kan stellen die worden vaak snel beantwoord,die site is alleen pli gericht

aangepast door stevie-v

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...