Ga naar inhoud


VU+DUO Mytube plugin, Hoe werkt het virtuele keyboard?


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Goedemorgen vrienden.

 

Mischien zie ik iets over het hoofd maar ik heb de plugin my tube player geinstaleerd om you tube filmpjes te kunnen kijken op  mijn duo met VTI maar ik kan  het  virtuele toetsenbord niet  vinden in het image om een clip in te kunnen voeren.

Weet iemand waar ik dit  moet doen

 

groeten vriendje stokvis

aangepast door wiz
titel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


Met de toetsen van je afstandbediening. Die gebruik je net als SMS-en op een oude mobiel.

'mytube' wordt dan zoiets als: 6-999-8-88-22-33

 

edit: Je kan met de 'channel' toetsen switchen tussen het invoerveld en de voorgestelde filmjes

aangepast door Hadrian

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar moet ik dat toetsenbord niet activeren dan ik kan namelijk niet vanuit de aplicatielijst tekst invoeren in de youtube plugin om een clip te zoeken.

Ik zie idd een aantal filmpjes maar kan zelf niet tekst invoeren  om een clip te zoeken  als ik dat probeer krijg ik  zo'n blokje met een  schuine streep er in dat dat dus niet lukt.

Wie weet raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij die filmpjes bent, gebruik je de channel up/down toetsen (rechts van epg en exit) om te switchen naar het invoerveld.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen.

Toch nog maar eens een vraag over de my tubepluging.

Met de beste   wil van de wereld kom ik niet op het invoerveld op de letters van de afstandsbediening te kunnen gebruiken.

 met de links en recht toetsen kan ik wel door het standaard menu bladeren maar kom niet in het invoerveld.

Kan iemand mij op weg helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogguh Stokvis,

 

Als je MyTube hebt opgestart, verschijnt het scherm met filmpjes. Druk hier op de + knop rechts van de button EXIT. Als het goed is, zie je nu onderin het zgn toetsenbord dat correspondeert met de numerieke knoppen op je afstandbediening. Als je ook goed kijkt, zie je bovenin het scherm een lege regel met een staand streepje rechts (het invoerveld). Via de cijferknoppen op de afstandbediening voer je dan de clip van je keuze in.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat iemand het voor moet doen, want wat jij zegt JQB, heb ik ook al gepost. Hoe moeilijk is het om een keer op de channel-up toets te drukken?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...