the_knarf Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Hallo, Gisteren is Nickelodeon verhuist en nu laat deze geen epg data meer zien, doe ik iest fout, of moet ik gewoon geduld hebben? Overdag worden er veel programma's via de EPG opgenomen voor de kinderen, echter nu er geen EPG is, word er dus ook niets opgenomen...... Iemand een idee waardoor dit komt of wat ik fout doe? op de ouder frequentie heb ik nog wel EPG, maar daar daar allen nog naar de melding dat zender verhuisd is. gr, Frank GigaBlue QUAD plus 4XS2
walter- Geplaatst: 8 maart 2013 Geplaatst: 8 maart 2013 idd; ik heb het zelfde probleem... Om programma's op tenemen moet ik manuele opnames instellen. Mythtv, sasc-ng, oscam, tv-vlaanderen abonnement en een mythbuntu 12.04
walter- Geplaatst: 8 maart 2013 Geplaatst: 8 maart 2013 ps: ik had in het verleden ook al problemen met de EPG van nickelodeon: soms viel die een paar dagen weg en kwam dan weer terug. Mythtv, sasc-ng, oscam, tv-vlaanderen abonnement en een mythbuntu 12.04
Hatseflats Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 Hallo Frank, Nee jij doet niets fout, dit is een standaard CanalDigitaal probleem. De EPG wordt nog voor de oude ServiceID (oude frequentie) verstuurd. Het enige dat we kunnen doen is wachten totdat ze het weer goed hebben. En de helpdesk even een mailtje sturen. Groeten, Hatseflats
the_knarf Geplaatst: 2 april 2013 Auteur Geplaatst: 2 april 2013 Hallo Frank, Nee jij doet niets fout, dit is een standaard CanalDigitaal probleem. De EPG wordt nog voor de oude ServiceID (oude frequentie) verstuurd. Het enige dat we kunnen doen is wachten totdat ze het weer goed hebben. En de helpdesk even een mailtje sturen. Groeten, Hatseflats Duidelijk verhaal. Bij mij is deze EPG nog steeds niet gevuld. hoeveel geduld moet je hebben met CD? GigaBlue QUAD plus 4XS2
walter- Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 volgende feedback gekregen vorige week: "U hebt op 21-3-2013 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:Wijhebben dit nagekeken en op de Philips toestellen geven de EPGinformatie wel weer, maar de M7 SAT801 geeft deze informatie kennelijkniet door.Dit is doorgegeven aan de juiste dienst en we pogen dit zo snel mogelijk in orde te brengen." ondertss is de EPG ook niet meer te zien op het oude kanaal. Hoeveel geduld? zeer veel dus.... Walter Mythtv, sasc-ng, oscam, tv-vlaanderen abonnement en een mythbuntu 12.04
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen